‘המודיע’ נגד בנט: ‘דברי השטנה נגד החרדים, חושפים פרצוף מכוער’

אריה ריבקינד
|
כ"ד חשון התשפ"א / 11.11.2020 11:07
אחרי שבמוצאי שבת אמר בראיון כי “ביבי נכנע לעסקנים החרדיים בסוגיית הקנסות” – המודיע תוקף: “השחצנות של בנט, ראש מפלגת ימינה,  עוברת כל גבול ומגיעה לממדים של השתלחות פרועה רוווית שנאה לחרדים” • שקד: “מציעה לא להתייחס למאמר ב’המודיע’. היינו שותפים ונמשיך”

אחרי שבמוצאי שבת אמר בראיון שהעניק ל‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 12 –  “ביבי נכנע לעסקנים החרדיים בסוגיית הקנסות” –  מפרסם הבוקר עיתון ‘המודיע’, ביטאון חסידי גור,  מאמר חריף ביותר נגדו.

הפעם זה ממש מפתיע: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

תחת הכותרת ‘בונה על שנאה לחרדים’, כותב מנחם קלוגמן: “השחצנות של בנט, ראש מפלגת ימינה,  עוברת כל גבול ומגיעה לממדים של השתלחות פרועה רוווית שנאה לחרדים, דבר המתגלה במלוא חומרתו, עם עליית המדרגה, בדברי השטנה שמשמיע נגד החרדים, החושפים פרצוף מכוער, של אדם חובש כיפה, כדי למצוא חן בעיני מצביעים השייכים למגזר של הדתיים-לאומיים, אך באותה עת הוא מחניף וקורץ לחילונים, במטרה לגרוף את קולתיהם”.

ח”כ איילת שקד הגיבה בתכנית ‘מנדי ביתאן’ בכאן מורשת על המאמר:

“מציעה לא להתייחס למאמר ב’המודיע’ נגד בנט. שמענו לפני כמה ימים את דבריו של ליצמן על בנט, היינו שותפים ואנחנו נמשיך ונהיה שותפים בעתיד. לגבי חוק הקנסות – צריך לראות את החוק ולהחליט”.