האבא נעצר: האם תינוק בן 4 חודשים שאושפז עבר התעללות?

אחרי מעצר האב מוקדם בבוקר, גם האם נעצרה • האב בחקירתו: "האכלתי אותו, השכבתי אותו על הבטן והלכתי לשירותים. כמה דקות אחר כך שמעתי קולות של השתנקות" • התינוק הובא אתמול לבית החולים ברזילי האשקלון כשהוא סובל מחבלות פנימיות קשות
חרדים 10
כ"ד חשון התשפ"א / 11.11.2020 13:22

הורים שבנם התינוק בן ארבעה חודשים, אושפז בבית חולים כשהוא חבול בראשו, נחקרו היום (רביעי) ונעצרו בחשד לפגיעה בו.

הפעם זה ממש מפתיע: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

מעצרו של האב החשוד בהתעללות בבנו התינוק הוארך בחמישה ימים.

‏סבתו של התינוק אמרה לאחר הדיון ל’כאן חדשות’: ״הם היו אצלי חודשיים אחרי לידה, אבא למופת. גם אם אראה בעיניים שלי את החשוד אני לא מאמינה, אני לא מאמינה שהוא עשה את זה אני מכירה אותו כבר חמש שנים, הבן-אדם אצלי כמו בן בית״.

בפסיקתו קבע השופט שדן במעצר האב שהחשוד לא ידע להסביר את הסימנים הכחולים שהתגלו בגופו של התינוק, לא ידע לתת הסברים לסימני החבלה בקרקפתו וכשנשאל על ידי החוקרת כיצד בילה עם התינוק יום שלם ולא שם לב לפגיעות – ענה “לא שמתי לב, מה אני יכול להגיד לך”.

אתמול בערב הובא התינוק על ידי הוריו לבית החולים באשקלון כשהוא סובל מחבלות פנימיות. התינוק אושפז בבית החולים ואילו האב עוכב לחקירה בתחנת המשטרה באשקלון שלאחריה נעצר בחשד להתעללות.

כמה שעות לאחר מעצר האב, האם עוכבה לחקירה.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, האב אמר בחקירתו: “האכלתי אותו, השכבתי אותו על הבטן והלכתי לשירותים. כמה דקות אחר כך שמעתי קולות של השתנקות, של חנק. רצתי לילד וראיתי שהוא כולו עם קיא וחיוור מאוד. הזמנתי מגן דויד אדום ופינינו אותו לבית החולים”.

האם אמרה בחקירתה: “לא הייתי נוכחת באירוע, לא מאמינה שבן זוגי פגע בילד. גילינו בצקת בראש של התינוק לפני מספר שבועות, פנינו לבית החולים ואמרו לנו תמשיכו במעקב”.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

חבר קרוב של בני הזוג אמר ל’כאן חדשות’: ״הילד בוכה כבר כמה חודשים וראשו קצת התנפח. ההורים הלכו מספר פעמים למומחים ואמרו שהכל בסדר. אתמול כשהאב האכיל את הילד, הוא שם לב שהוא מקיא בלי הפסקה ופתאום הוא לא מגיב”.

חקירת האב בתחנת המשטרה וממצאים נוספים שעלה בידי החוקרים לאסוף, הוחלט לעצור את האב שיובא היום לדיון בהארכת מעצרו. החקירה בעניין נמשכת. מבית החולים ברזילי נמסר כי רשויות החוק והרווחה מעורבות במקרה.

בריאיון לתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב טען עורך הדין של ההורים, כי  “יש פה קפיצה מוקדמת למסקנות מאוד חמורות”.

עו”ד וקנין תיאר בריאיון את השתלשלות העניינים: התינוק היה במעקב מזה מספר שבועות בשל בצקת בראשו, טען. אתמול, התינוק נחנק בשעה שאכל. האב, מעסה רפואי בהכשרתו, התקשר למוקד חירום וביצע בו עיסוי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האם קיבל חיסון?
    15/11/2020 01:16
    תמר
  1. כדאי לבדוק!!