הימין על ההספדים בשמאל: ‘איך אפשר לומר עליו חצי מילה טובה?’

ביקורת מימין על ההספדים שפרסמו פוליטיקאים ואנשי תקשורת מהשמאל על מותו של עריקאת • סמוטריץ: ״ישראלים שמביעים צער על מותו של אנטישמי תומך טרור זה משהו שאין לתאר"
אריה ריבקינד
כ"ג חשון התשפ"א / 10.11.2020 14:54

ביקורת מימין על ההספדים שפרסמו פוליטיקאים ואנשי תקשורת משמאל על מותו של עריקאת, שמת היום (שלישי) מנגיף הקורונה.

הפעם זה ממש מפתיע: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ הגיב: ״ישראלים שמביעים צער על מותו של אנטישמי תומך טרור שהיה ממובילי המאבק נגד ישראל זה משהו שאין לתאר. אבדן דרך, מחיקת זהות ועיוות מוסרי עצוב.

״אבל האמת היא שאבדן הדרך הזה התחיל כבר מזמן כשהם התחבקו והסתחבקו איתו כשהוא במשחק כפול ממשיך לתדלק את הטרור נגד אזרחי ישראל״, הוסיף סמוטריץ׳.

חבר הכנסת אופיר סופר תהה: “‏סאיב עריקאת שיבח טרוריסטים, פעל לחרם על מדינת ישראל ואף היה ממובילי עלילת טבח ג’נין. ‏איך אפשר בכלל לומר עליו חצי מילה טובה?”

שר ירושלים הרב רפי פרץ צייץ בטוויטר: “אם רק אלו שמתאבלים עכשיו על עריקאת היו מתאבלים אותו הדבר על נרצחי הסכמי אוסלו…״.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

שר ההתיישבות צחי הנגבי מהליכוד, לעומת זאת, ספד לעריקאת בגלי צה״ל: ‏״מביע צער על מותו של סאיב עריקאת. הוא ליווה את המגעים עם הפלסטינים לאורך השנים. אני מאחל למשפחתו שלא ידעו עוד צער”.

חברת הכנסת לשעבר מהעבודה ומגישה ב’כאן חדשות’, שלי יחימוביץ׳, ספדה: ״סאיב עריקאת שנפטר כעת בישראל, עלול להיות מאחרוני המתונים הפלסטינים הדוגלים בהידברות ובמסלול המדיני.

״נפגשתי אתו, היה איש מתון, משעשע ואינטליגנטי. אמר לי פעם: אם את, ציפי לבני וזהבה גלאון הייתן מנהיגות את ישראל, כבר היה שלום. אם צדק או לא, מצטערת על מותו ומשתתפת בצער משפחתו”.

יו״ר ארגון להב”ה, בנצי גופשטיין, בירך על מותו של עריקאת: “באבוד רשעים רינה. טוב לפתוח את היום עם בשורה על התפגרותו של טרוריסט שמימן ותמך לאורך השנים ברצח יהודים. מצפים בקרוב לבשורות דומות גם על אבו מאזן, וכל אויבי ישראל. לחיים, יהודים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות