“מלצר לא ידע”: השופט הפר הנחיות הקורונה ואפילו לא יקבל “הערה”

סיפור מקומם: שופט העליון חנן מלצר הפר את הנחיות הקורונה, כאשר ערך חתונה בהשתתפות 70 איש במקום סגור - אבל אפילו לא יקבל הערה • הנימוק "הוא לא ידע" • ארגון 'בצלמו': להם יש הנחת סלב
חיים טוויל
כ"ג חשון התשפ"א / 10.11.2020 14:28

חרדים 10: השופט בית משפט העליון חנן מלצר, ערך חתונה המונית לבנו, בהשתתפות 70 משתתפים במקום סגור,  נציב תלונות הציבור על שופטים החליט לדחות את התלונה, כי השופט לא ידע. בצלמו: “החלטה מקוממת, להם יש הנחת סלב”

הפעם זה ממש מפתיע: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

לפני מספר חודשים פורסם בתחנת הרדיו גלי צה”ל, כי המשנה לנשיאת בית משפט העליון, השופט חנן מלצר, ערך חתונה המונית לבנו, בהשתתפות 70 משתתפים במקום סגור, בעת שהיה מותר רק 20 איש בלבד.

בעקבות הפרסום פנה ארגון זכויות האדם ‘בצלמו’ בקובלנה רשמית לנציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אורי שוהם, בדרישה לנזוף פומבית בשופט, אשר הפר ברגל גסה את הנחיות הקורונה.

בתלונה נטען גם, כי לא יתכן שהשופט ידון בנושאים הקשורים לקורונה ככל שהוא עצמו מפר אותם פומבית.

הבוקר (שלישי) החליט נציב תלונות הציבור לדחות את התלונה.

בהחלטתו קובע הנציב כי אין כל ספק שאכן נעברה העבירה, אולם מבדיקה שלו עם כבוד השופט עולה שהשופט הבין שאין בעיה עם כמות כזאת של אנשים, ולכן אף הוציא כסף רב בעניין בשכירת אולם וחדרים במלון.

בשל כך, התלונה נדחית על הסף.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

מארגון בצלמו נמסר בתגובה לחרדים 10: “מדובר בהחלטה מקוממת. כל אזרח יודע שאי ידיעת החוק אינה פוטרת את העובר עליו. מתברר שזה כל אזרח. ולא שופט עליון!

“שוב מתברר שישנו דין אחד לאזרח פשוט ודין שונה לשופטי העליון. להם יש הנחת סלב. נמשיך לפעול למידה שווה של צדק לכל כי ‘חנן מלצר לא ידע שקול לרחמים לא ידע’!”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך השופט לא ידע?
    10/11/2020 16:12
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. איך יכול להיות שהשפט לא ידע? הרי מעל שמונה חדשים אנחנו סביב הסגרים והבירורים מה מותר ומה אסור, מתי ואיך וכמה?

  2. מי היו המוזמנים?היו שבעים, 50 מעל למותר
    03/12/2020 22:18
    פוסי אמוראי
  3. היו שבעים איש בחתונה, זאת אומרת שהיו חמישים איש נוספים שעברו על ההוראות. נשיאת העליון? שופטים אחרים בעליון? מערכת המשפט כפרה בעיקר כשהוציאה את עצמה מהכלל והביאה את אימון הציבור בפעילותה לאפס. אכיפה סלקטיבית עם טיעון לא ידעתי הופכת את כל הדוגמה האישית של השופטים לבדיחה מזעזעת. האם הכתב וארגון בצלמו מוכנים לסיים את העבודה ולחשוף את רשימת כל המשתתפים בחתונה