ואיפה הציבו את הניידת שמבצעת בדיקות קורונה? בפתח גן ילדים

התושבים בבית וגן לא האמינו שזזה קורה: ממש בפתח גן הילדים השכונתי מתייצבות כל בוקר ניידות מד"א, כדי לבצע בדיקות קורונה לתושבים • אמא: "רוצים להוריד את התחלואה? מקסים. אבל למה לסכן הורים וילדים בהדבקה?" • עיריית ירושלים: כבר מחר בבוקר יפונה מתחם הבדיקות
כ"ג חשון התשפ"א / 10.11.2020 13:48

זה הפך לסיוט של הורים, לפחד של אימהות.

הפעם זה ממש מפתיע: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

רחוב ברגמן, גבעת האנטנה, בית וגן, ירושלים. בחניה של המנהל הקהילתי מתמקמות בכל בוקר ניידות של מד”א, כדי לבצע בדיקות קורונה לתושבים. יפה וחשוב: תיבדק האוכלוסייה שסבורה שעליה להיבדק, יבודדו חולי הקורונה, ובא לציון גואל.

אז מה פחות נחמד? זהו, שהמקום בו חונה הניידת לא משמש רק כחניה של מבנה המנהל הקהילתי, אלא הוא גם הפתח של גן הילדים השכונתי.

גם תלמוד תורה ממוקם ממש בסמוך.

המחזה, שחוזר על עצמו מידי בוקר, גורם לחשש בקרב ההורים.

בשיחה עם אחת האימהות היא מספרת: “אני ניגשת כל בוקר לאנשי מד”א, מתחננת אליהם שיזוזו. הבעיה היא שבכל יום מגיע צוות חדש, שלא מודע להערות מהיום הקודם, ושוב נוחתים לנו בפתחו של גן הילדים, ושוב כל הנבדקים – בהם גם חולים – הופכים להיות שכנים קרובים מאד של הילדים שלנו, שנכנסים ויוצאים מהגן. זה מפחיד, וזה מאד מטריד. רוצים להוריד את התחלואה ולהעלות את מספר הנבדקים? מקסים. אבל למה לסכן הורים וילדים בהדבקה?

“כל הממתינים בתור לבדיקה עומדים לפני השולחן שבתמונה. אנשים מתיישבים ליד העץ, בדיוק במקומות בהם עוברים ההורים המלווים בילדיהם הקטנים. הכל בסמוך לפתח הגן”.

לדבריה, “יש הרבה מקום בסביבה, מתחמי חניה פנויים, יש הרבה שטחים מתים בבית וגן. למשל, במגרש של תיכון הימלפרב, בו לא לומדים בימים אלה, ואפשר להיכנס מסביב עם האמבולנס; החניה מבחוץ של בית ספר ברויאר; הכביש החדש של קדיש לוז ועוד. ריק שם בשעות היום – חבל שהניידות ממוקמות לידינו”.

היא עצמה עשתה מעשה: לא רק שבה והתחננה, אלא חיפשה למי עליה לפנות. בתחילה הפנו אותה לקופת החולים אליה שייכות הבדיקות, אבל שם הפנו אותה למד”א. היא שלחה פנייה להנהלת מד”א, אבל לא קיבלה תשובה.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

חרדים 10 פנה למד”א, שם הבטיחו לבדוק, אבל טענו כי מדובר במיקום שהוקצה על ידי העירייה – כך שכדאי לפנות אליהם.

לשבחה של דוברות עיריית ירושלים ייאמר כי נענינו מיידית (למרות שהפנייה בוצעה בשעת לילה מאוחרת) –  דבר די חריג בנוף של דוברויות הרשויות המקומיות  בארץ. הנושא נבדק במהירות שיא –  והבוקר שבו אלינו עם תשובה, לפיה כבר מחר בבוקר יפונה מתחם הבדיקות.

חרדים 10 ימשיך ויעקוב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות