מדוע עו”ד בן גביר “בפעם הראשונה בהיסטוריה מברך” את הפרקליטות?

בעקבות פניית עורכי הדין בן גביר ומזר: הפרקליטות תשנה את כתב האישום נגד המתעלל בצעיר החרדי בעל הצרכים המיוחדים מביתר בסניף 'שופרסל' בגוש עציון - ותייחס לו "התעללות בחסר ישע", במקום "תקיפה" סתם
חיים טוויל
כ"ב חשון התשפ"א / 09.11.2020 21:30

פרקליט מחוז ירושלים דני ויטמן הודיע היום (שני) לעורכי הדין איתמר בן גביר ויוספי מזר, באי כוחו של הצעיר בעל הצרכים המיוחדים מביתר עלית שעבר התעללות בסניף ‘שופרסל’ בגוש עציון,  כי בפרקליטות המחוז החליטו לייחס לנאשם עבירה של התעללות בחסר ישע וזאת בכפוף לשמוע.

הפעם זה ממש מפתיע: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

בכך משנה הפרקליטות את סעיף האישום הקל של ‘תקיפה’ סתם’, שיוחס למתעלל מה’שופרסל’.

כפי שדווח בחרדים 10, הנאשם כמאל חמידאן מבית ג’אלה נאשם כי במספר מקרים התעלל בצעיר חרדי, בעל צרכים מיוחדים מביתר עלית,  העובד בסניף ‘שופרסל’ בגוש עציון.

בסרטונים שצולמו על ידי עובד נוסף נראה חמידאן כורך סביב הצעיר החרדי שקית ניילון, מכה בו, מכריח אותו לבצע מעשים שונים ואף מקלל אותו.

בפרקליטות החליטו להעמיד לדין את הצעיר רק בגין עבירת תקיפה סתם, אחת העבירות הקלות, אולם בעקבות פניית של עורכי הדין ודרישה לשנות את כתב האישום, הוחלט בפרקליטות לעשות עיון מחדש – ולאחר שהוקם צוות בראשות משפטנים שונים, שאותו הוביל פרקליט המחוז, הוחלט לשנות את העבירה לסעיף מחמיר יותר, זאת כאמור בכפוף לשימוע.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

עו”ד בן גביר: “בפעם הראשונה בהיסטוריה, אני מברך את הפרקליטות על החלטה חשובה שיודעת לתקן את הטעות. יחד עם זאת, נדמה לי שראוי גם להעמיד לדין את כל אלה שהיו שותפים במעשה, כולל מי שצילם –  וגם אלה שידעו והסכימו בשתיקה”.

עו”ד מזר: “לא ננוח ולא נשקוט עד אשר ימוצא הדין עם המתעללים. אנו מכינים תביעה אזרחית נגד מי שפגע, התעלל והיה שותף למעשים החמורים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם חרדי היה עושה זאת
    10/11/2020 11:47
    דוד מודיעין
  1. למפגר ערבי הפרקליטות היתה מדביקה לו לפחות 10 סעיפים לכתב האישום.