הקנסות ‘הוקפאו’ I יהדות התורה: יחודש התיאום שלנו עם הממשלה

לאחר הפגישה של גפני וליצמן עם נתניהו ולאחר שהוקפאה ההצעה להגדיל את הקנסות - יהדות התורה הודיעה כי היא מאמצת את המשמעת הקואליציונית, ותחדש התיאום בין הסיעה לממשלה
אריה ריבקינד
כ"ב חשון התשפ"א / 09.11.2020 19:33

כבר אין מתיחות בין הסיעות החרדיות לראש הממשלה: חצי יממה לאחר הפגישה של ח”כ יעקב ליצמן וח”כ משה גפני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו – ולאחר שהוסרה מסדר היום ההצעה להגדיל את הקנסות, הודיעה יהדות התורה כי היא חוזרת לאמץ את המשמעת הקואליציונית.

הפעם זה ממש מפתיע: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

מהסיעה נמסר, כי במהלך ישיבת הסיעה שהתקיימה היום (שני), ראשי דגל התורה ואגודת ישראל, הח”כים גפני וליצמן, דיווחו בהרחבה על פגישתם עם ראש הממשלה.

בהתאם לכך, סוכם על חידוש התיאום בין סיעת יהדות התורה לממשלה.

כמו כן יו”ר ועדת חוקה, חוק ומשפט הציג בפני הסיעה את חוק איי התיירות שנועד עבור אילת, והסביר על הצורך להתאים את החוק עבור יתר ערי התיירות. כמו כן, העלה את דרישתו הנחרצת ממשרד הבריאות לגבש נוהל מחלימים. סוכם, כי הסיעה תומכת בעמדתו ודורשת את הסרת הסתייגויות משרד הבריאות.

על חוק הקנסות – סוכם כי ראשי הסיעה ויו”ר ועדת חוקה ייפגשו עם יו”ר הכנסת, ח”כ יריב לוין, ולאחר הפגישה תגבש הסיעה את עמדתה.

במהלך ישיבת הסיעה תקפו חברי הכנסת את ההתנהלות השערורייתית, לדבריהם, של משרד הבריאות ש”תקף בחריפות את הציבור החרדי כשערים החרדיות היו אדומות, אך כיום נציגי המשרד שותקים כשהתחלואה בריכוזים החרדים ירדה לעומת האוכלוסיה הכללית”.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות