ח”כ אבו שחאדה מבל”ד: נתניהו פועל לפירוק הרשימה המשותפת

לקראת פרסום התוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית, חבר הכסת מהרשימה המשותפת תקף: ראש הממשלה רוצה לחלק את הערבים ל"טובים" - שמקבלים את כל מה הוא עושה - ו"רעים"
חרדים 10
כ"ב חשון התשפ"א / 09.11.2020 10:59

לקראת פרסום התוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית, שצפוי להציג ראש הממשלה – תקף הבוקר (שני) חבר הכנסת סאמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת: “נתניהו מנסה לפרק את הרשימה המשותפת”.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

בריאיון שהעניק לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’, טען חבר הכנסת מבל”ד כי ראש הממשלה מנסה לבצע חלוקה לערבים “טובים” – שלדבריו מקבלים את כל מה שהוא עושה – לבין ערבים “רעים”.

“כל מי שלא יקבל את מה שהמדינה עושה יצטייר כקיצוני”, הוסיף.

לדבריו, נתניהו לא באמת מעוניין במיגור הפשיעה.

“אנחנו רואים אותו כבעיה”, אמר. “הוא לא ראש ממשלה חדש, והפשיעה בחברה הערבית היא האתגר הגדול ביותר של החברה שלנו ב-20 השנים האחרונות”.

חבר הכנסת מבל”ד הוסיף, כי הוא מצפה מיו”ר הוועדה למיגור הפשיעה בחברה הערבית, חבר הכנסת מנסור עבאס, להציג את התוכנית שעליה עבדו בוועדה במשך שנה וחצי, כדי שתשמש בסיס לתוכניות הבאות. “עבאס נמצא במעמד של לחץ, הוא רוצה להציג הישגים”, ציין.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

בסוף חודש אוקטובר אושרה בממשלה הארכת תוכנית החומש לחברה הערבית, בעלות של 4.7 מיליארד שקלים. התוכנית דורשת ממשרדי ממשלה שונים לנקוט בפעולות שיסייעו למגזרים הללו במגוון תחומים, ובהם: חינוך, תשתיות, נגישות לתחבורה, תעשייה ומסחר, תעסוקה, תרבות, דיור, ביטחון פנים ועוד.

ראש המנהלת לשיפור שירותי המשטרה ביישובים הערביים, ניצב ג’מאל חכרוש, התייחס גם הוא לתוכנית בריאיון לרשת ב’: “המסקנה היא אחת ויחידה – או שנחזק את השיטור ושלטון החוק בחברה הערבית, או שתימשך העבריינות”.

ניצב חכרוש הוסיף שיותר משני שליש ממקרי הרצח בחברה הערבית הם תוצאה של סכסוכים בין חמולות ועבריינים. “יותר קשה להביא לפענוח במגזר ולגרום לשיתוף פעולה. ברגע שנביא תוצאות יותר טובות, יתחילו להאמין לנו ברחוב הערבי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות