נפגשו עם לפיד ובנט: האם כחול לבן מתאמים מהלכים עם האופוזיציה?

כחול לבן ויש עתיד שוקלים כמה אפשרויות - ובשני הצדדים מודים כי הריאלית ביותר לביצוע היא חוק מוסכם לפיזור הכנסת ותיאום תאריך מוסכם לבחירות
חרדים 10
כ"א חשון התשפ"א / 08.11.2020 10:22

לקראת פיצוץ מתקרב בין הליכוד וכחול לבן על רקע משבר התקציב: החלו שיחות ופגישות בין שרים וח”כים בכחול לבן לבין גורמים בכירים באופוזיציה במטרה לתאם את המהלכים ביניהם בשבועות הקרובים. כך פורסם בתוכנית ‘הבוקר הזה’ (ראשון) ברשת ב’.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

לפני כמה ימים נפגש יו”ר כחול לבן בני גנץ עם יו”ר ימינה נפתלי בנט. בנוסף, גורמים בכחול לבן נפגשו עם יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד.

גורמים בכחול לבן ובמפלגתו של לפיד, יש עתיד, אישרו את דבר המגעים ביניהם. בנט טען לאחר הפגישה כי היא עסקה בפיתרון לחיילים בודדים ללא קורת גג.

לפי הדיווח, בפגישות בין אנשי כחול לבן ולפיד נידונו שלוש אפשרויות: תיאום תאריך מוסכם ליציאה לבחירות במסגרת חוק לפיזור הכנסת, בדיקת אפשרות להקמת ממשלה חלופית בכנסת הזו באמצעות הצעת אי אמון קונסטרוקטיבי, וכן קידום הצעות חוק שונות.

בשני הצדדים מודים כי מבין האפשרויות השונות, האפשרות הריאלית ביותר היא חוק מוסכם לפיזור הכנסת ותיאום תאריך מוסכם לבחירות.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

יו”ר ימינה התראיין הבוקר לאריה גולן ברשת ב’ ונמנע מלסמן את עצמו כמועמד לראשות הממשלה. “כשיהיו בחירות אני אגיד בצורה ברורה מי צריך להנהיג את המדינה”, אמר.

בנט הוסיף וביקר את התנהלות ממשלת נתניהו בטיפול בקורונה: “כרגע הכיוון של מדינת ישראל רע מאוד. אנחנו בדרך להידרדרות כלכלית. הממשלה הנוכחית בראשות נתניהו נכשלת כישלון נורא”.

בנט סירב להתייחס לפרסום על המהלכים שנרקמים בינו לבין אנשי כחול לבן.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות