נער בן 14 מביתר עילית החלים מקורונה – ולקה במחלת לב קשה

הנער חש בשבת כאבים בחזהו • בבדיקה במוקד רפואה דחופה התגלה כי הוא סובל מדלקת קשה בקרום הלב – סיבוך נדיר ומסוכן של מחלת הקורונה, והובהל מיד לטיפול נמרץ במרכז הרפואי שערי צדק
חרדים 10
כ"א חשון התשפ"א / 08.11.2020 09:07

נער בן 14 שהחלים מקורונה אובחן במוקד ‘רפואה דחופה’ כחולה בדלקת קרום הלב, סיבוך נדיר של המחלה.

הוא מאושפז כעת במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ ב’שערי צדק’.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

לפי דיווח ב’ישראל היום’, הנער, תושב העיר החרדית ביתר עילית בן 14, התלונן על כאבים בחזה ביום חמישי, ולאחר בדיקת רופא בקופת החולים – שוחרר לביתו. אולם הכאבים לא פסקו, ובשבת, לאחר החמרה נוספת במצבו, הוא פנה למוקד של רפואה דחופה.

פרמדיק במקום סיפר, כי במהלך התשאול התברר כי הנער החלים באחרונה מקורונה, ולכן החליט לבצע לו בדיקת א.ק.ג., שמתוצאותיה עלו תסמינים של פריקרדיטיס – דלקת בקרום הלב.

הוא הזעיק מיד ניידת נט”ן, שלקחה את הנער למרכז הרפואי שערי צדק, והוא מאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

המנהל הרפואי של מוקד הרפואה דחופה: “ככל שחולפים החודשים מאז פרצה מגפת הקורונה, אנו עדים ליותר ויותר סיבוכים המתגלים בקרב המחלימים מהמחלה. פריקרדיטיס הוא אחד מהמקרים הרפואיים שעליו ישנם דיווחים, ואם המחלה לא מאובחנת בזמן – זה עלול להיות מסכן חיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    על הנער מביתר
    10/11/2020 21:14
    תושב ביתר
  1. במקרה אני מכיר את הנער, ואין לזה שום קשר לקורונה, אלא תוצאה מחיידק בצואר(סטרע’פ) שהיה לו כבר לפני זה, וגם לא היה מצב קשה ומסוכן ונדיר וכו’, אלא דלקת ידועה, וב”ה נראה לי שכבר כמעט שוחרר מבית החולים.