ג’ו ביידן: אהיה נשיא שמאחד, לא מפלג. בואו ניתן הזדמנות זה לזה

סגניתו של ביידן קאמלה האריס: "הדמוקרטיה שלנו עמדה למבחן - ואתם הבאתם יום חדש לאמריקה" • "אמנם אני האישה הראשונה בתפקיד הזה, אך לא אהיה האחרונה"
חרדים 10
כ"א חשון התשפ"א / 08.11.2020 08:58

הנשיא הנבחר של ארצות הברית, ג’ו ביידן, וסגניתו קמלה האריס, נשאו הלילה (ראשון) דברים לאומה לאחר ניצחונו של ביידן בבחירות.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

האריס עלתה על הבמה ראשונה כדי להציג את ביידן.

“כשהדמוקרטיה שלנו עמדה בקלפי בבחירות האלה, כשנשמתה של אמריקה על כף המאזניים, אתם הבאתם יום חדש לאמריקה”, אמרה האריס לקהל.

היא הוסיפה: “העברתם מסר ברור – בחרתם בתקווה, אחדות, מדע, אמת. בחרתם בג’ו ביידן כנשיא ארצות הברית הבא. ג’ו הוא מרפא, מאחד, אדם שהאובדן שאותו חווה נותנת לנו תחושה של מטרה”.

האריס התייחסה לכך שהיא תהיה האישה הראשונה שתכהן כתפקיד סגנית הנשיא ואמרה: “אמנם אני האישה הראשונה בתפקיד הזה, אך לא אהיה האחרונה – כי כל ילדה קטנה שצופה בנו הערב רואה שזו מדינה של אפשרויות.

לאחר מכן עלה ביידן לבמה ואמר: “העם אמר את דברו. הם העניקו לנו ניצחון משכנע”.

הוא הוסיף: “אני מלא ענווה באמון שהפקדתם בי. אני מתחייב להיות נשיא שלא מבקש לפלג, אלא לאחד. שלא רואה מדינות אדומות או מדינות כחולות, רק רואה את ארה”ב”.

ביידן פנה ישירות לאזרחים שהצביעו עבור דונלד טראמפ, ואמר: “בואו ניתן הזדמנות זה לזה. הגיע הזמן להניח בצד את הרטוריקה הקשה. מתנגדינו אינם אויבינו. הם אמריקאים. זה הזמן לרפא את אמריקה”.

ביידן אמר שהמשימה הראשונה היא להביא לשליטה במגפת הקורונה. “זו הדרך היחידה שנוכל לחזור לחיות. ביום שני אמנה קבוצה של מדענים ומומחים מובילים כיועצי מעבר שיקחו את תוכנית ביידן-האריס לנגיף קורונה וימירו אותה לתוכנית פעולה שתחל ב-20 בינואר 2021. התוכנית הזאת תהיה מבוססת על מדע”.

הנשיא הנבחר הדגיש: “אני דמוקרט גאה אבל אני אהיה הנשיא של כל אמריקה. אני אעבוד קשה באותה מידה עבור אלה שלא הצביעו עבורי כמו שאעבוד עבור אלה שכן הצביעו עבורי”.

הוא הוסיף: “דיברתי רבות על הנשמה של אמריקה. הגיע הזמן להחזיר את הנשמה של אמריקה. אני מאמין שאמריקה היא מגדלור עבור העולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות