נתניהו: ‘ג’ו ביידן ידיד גדול של ישראל, תודה לך הנשיא טראמפ’

ראש הממשלה נתניהו פרסם בחשבון הטוויטר שלו ברכה לג'ו ביידן וקאמלה האריס על בחירתם: "ג'ו, יש לנו קשר אישי ארוך וחם כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד גדול של ישראל" • גם שרי הביטחון והחוץ הצטרפו לברכות • נשיא המדינה: מבקש להזמינך לביקור בישראל כאורחנו בירושלים
אריה ריבקינד
כ"א חשון התשפ"א / 08.11.2020 08:13

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך הבוקר (ראשון) את ג’ו ביידן על זכייתו בבחירות לנשיאות ארה”ב.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

“ברכות ואיחולים, ג’ו ביידן וקמלה האריס. ג’ו, יש לנו קשר אישי ארוך וחם כמעט 40 שנה, ואני מכיר אותך כידיד גדול של ישראל. אני מצפה לעבוד עם שניכם בכדי לחזק עוד יותר את הברית בין ארה”ב לישראל”, כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו.

נתניהו גם הודה לנשיא היוצא: “תודה לך הנשיא טראמפ על הידידות כלפי מדינת ישראל וכלפי באופן אישי, על הכרתך בירושלים ובגולן, בעמידתך מול איראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ובהבאת הברית האמריקאית-ישראלית לגבהים חסרי תקדים”.

לברכות לביידן הצטרף גם יו”ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ: “עם קבלת תוצאות הבחירות בארה”ב, אני מבקש לברך את ג’ו ביידן, תומך וידיד אמת של ישראל, על בחירתו לנשיא. אני מבקש לברך גם את שותפתו קמילה האריס, שעשתה היסטוריה בהיותה האישה הראשונה שתתמנה לתפקיד סגנית הנשיא”.

הוא הוסיף: “אני מצפה להמשיך ולהעמיק את הקשר החזק ואת שיתוף הפעולה הביטחוני הנרחב בין שני העמים, הנשענים על הברית המשותפת לחיזוק הדמוקרטיה, היציבות והחתירה לשלום.

“אני מודה לנשיא טראמפ, שותף חשוב המחויב לביטחון ישראל ולעתידה, ומי שקידם את המזרח התיכון באמצעות מנהיגותו. אנחנו אסירי תודה על מה שעשית עבורנו ב-4 שנות כהונתך”.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

שר החוץ גבי אשכנזי בירך גם הוא את ביידן. “זהו כבוד לברך את הנשיא הנבחר ג’ו ביידן ואת סגנית הנשיא הנבחרת קמלה האריס על ניצחונם בבחירות בארה”ב 2020”.

“ידידותו של הנשיא הנבחר והתמיכה שלו בישראל נמשכות כמעט חצי מאה. אני מאוד מאמין שתחת הנהגתו, הברית האסטרטגית ההכרחית בין שתי המדינות תמשיך לפרוח ולשגשג”.

גם נשיא המדינה בירך את ביידן:  “הברית האסטרטגית בין מדינותינו ובין האומות שלנו חזקה מכל הנהגה פוליטית ואינה נשענת על ידידות בלבד.

“בשם העם בישראל, אני מאחל לך ולממשלך הצלחה רבה ומבקש להזמינך לביקור בישראל כאורחנו בירושלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות