“נפטרנו מאידיוט מופרע ושקרן”: השמאל חוגג את ניצחונו של ביידן

מיאיר לפיד ועד היבא יזבק: השמאל הישראלי חוגג את ההפסד של הנשיא דונלד טראמפ • שלי יחמוביץ: "שלום שלום ואל תבוא לי בחלום. ברוך שפטרנו מעונשו של זה"
אריה ריבקינד
כ' חשון התשפ"א / 07.11.2020 19:11

יו״ר האופוזיציה, ח”כ יאיר לפיד, היה  הראשון לברך את נשיא ארה״ב הנבחר ג׳ו ביידן.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

“ברכות לנשיא הנבחר, ידידי ג׳ו ביידן ולסגנית הנשיא הנבחר, קמלה האריס.

“מערכת היחסים בין ישראל ארה״ב מבוססת על ערכים משותפים שאני בטוח שיהיו בלב העשייה שלכם. אני מצפה לעבוד עם הממשל החדש ועם חברי שתי המפלגות בקונגרס בכדי לחזק את היחסים המיוחדים בין ישראל לארה״ב. איחולי הצלחה מכל הלב”.

מאוחר יותר תקף לפיד את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי, על כך שלא בירכו עדיין את נשיא ארצות הברית הנבחר, ג’ו ביידן.

“‏העובדה שנתניהו, גנץ ואשכנזי לא בירכו עדיין את נשיא ארצות הברית הנבחר היא פחדנות מבישה, שפוגעת באינטרסים של מדינת ישראל. אם נשיא צרפת, קנצלרית גרמניה וראש ממשלת בריטניה יכולים לעשות זאת, גם אתם יכולים”.

יו”ר מרצ ח”כ ניצן הורוביץ חגג גם הוא את ניצחונו של ג’ו ביידן: “מברך את הנשיא הנבחר ג׳ו ביידן ואת סגניתו קמלה האריס, על נצחון מרשים ומעורר תקווה לעולם כולו.

“אחרי ארבע שנים של רוח רעה, שקרים ובריונות הגיע הזמן למנהיגות ישרה והגונה בוושינגטון. אני קורא לצוות המזרח התיכון של הנשיא הנבחר ביידן לחדש את המאמץ לקידום תהליך השלום בין ישראל לבין הפלסטינים, שהוא אינטרס ישראלי מובהק”.

חברת הכנסת לשעבר שלי יחימוביץ בירכה על הפסדו של דונלד טראמפ: “שלום שלום ואל תבוא לי בחלום. ברוך שפטרנו מעונשו של זה. נפטרנו מאידיוט מופרע ושקרן, שבז לכל מה שצודק ונכון וחיבק כל מה שרע ונתעב. נרקיסיסט ומגלומן, מיזוגן מטרידן וגזען, שאיים לדרדר את כל הישגי השוויון והקידמה לעידן האבן. צל כבד הוסר מעל העולם. הללויה”.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

שר המשפטים אבי ניסנקורן בירך על ניצחונו של ג’ו ביידן: “ברכות לנשיא הנבחר של ארה”ב ג’ו ביידן! ברכות לקמלה האריס, האשה הראשונה שתכהן כסגנית הנשיא וברכות לעם האמריקאי על ההליך הדמוקרטי הראוי. אני בטוח שהקשר ההדוק והחזק בין ארה”ב לישראל ישמר ויתחזק תחת ממשל ביידן”.

ח״כ היבא יזבק מהרשימה המשותפת ברכה על הפסדו של טראמפ: “נראה שעידן טראמפ הסתיים וטוב שכך! המדיניות ההרסנית שהוביל באזור באמצעות תכנית המאה, הצהרות הסיפוח והלגיטימציה המתמשכת לכיבוש ולדיכוי העם הפלסטיני הן רק חלק מהנזק העצום שעשה במשך כהונתו. כולי תקווה כי תוצאות הבחירות יובילו למדיניות גלובאלית צודקת יותר וגזענית פחות”.

יו״ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה: “ההפסד של טראמפ הוא צעד חשוב במאבק מול ימין פופוליסטי ששולט גם על הונגריה, ברזיל, הודו, וישראל אבל אנחנו עוד רחוקים מהיעד הסופי. המאבק לצד פרוגרסיביים בכל העולם ממשיך גם מחר.

“כמו בישראל, הבעיה בארה”ב היא לא רק פרסונלית. הפתרון לגל הרודני בכל העולם הוא עתיד דמוקרטי במקום נוסטלגיה לעבר שלא היה בו צדק”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נשיאות ביידן
    07/11/2020 23:58
    frank
  1. אדם פדופיל,שולח ידיים לכל אישה וילדה. ישנם מלא סירטונים על כך. סנילי כבן 78. חולה מאד דמנסיה זקן. בעימות דחפו לו מיקרופון מוסווה. ביידן הוא בובה של השמאל הדמוקרטי. ודרך הסגנית שלו השמאל ישלוט. יחזיר את הפלשטינים לקדמת הבמה שלא מגיעה להם. יחזור לעסכם הגרעין ואירן תקבל הון. לסיכום תהו ובהו. וזאת רק ההתחלה

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   09/11/2020 23:47

      ביידן אינו סנילי. הוא רהוט וצלול. הוא לא סוטה. אם ליטף ילדה או חיבק אישה (,הוא לא חרדי…) זה אנושי לחלוטין. לא דחפו לו שום מיקרופון. זה פייק ניוז.הזיה טראמפיסטית. טראמפ ידוע כנואף ושטוף בזימה.הוא הטריד מאות נשים. – ביידן הוא פרו ישראלי כבר 47 שנה. סגניתו אוהבת עשראל ונלחמת ב-bds. לבסוף, כתבת: “לעסכם” במקום: להסכם. אתה ממש משכיל…

  2. תתכוננו להפתעת עולם :) טראמפ הגבר חוזר עוד שניה
    08/11/2020 08:19
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. איפה תתחבאו ?