‘כאילו פגשתי מינימום את בשארה’: בנט נפגש עם גנץ – ובליכוד נלחצו

בליכוד האשימו: מדובר בחתירה תחת ממשלת האחדות • בימינה הסבירו: הפגישה עסקה בענייני ביטחון וסיוע לחיילים בודדים שנשארו ללא קורת גג • בנט: "השיטה שלכם של הרעלת אחד כנגד השני קורסת"
אריה ריבקינד
י"ז חשון התשפ"א / 04.11.2020 20:05

יו”ר מפלגת ימינה, ח”כ נפתלי בנט, נועד היום (רביעי) עם שר הביטחון בני גנץ. הפגישה בין השניים עסקה בנושאים ביטחוניים ובדאגה לחיילים בודדים.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

אולם, גורמים בליכוד טענו שמטרת השניים היא תיאום בניסיון לחתור תחת ממשלת האחדות: “בנט חבר לכחול לבן כדי להוביל את עם ישראל לבחירות”.

במפלגת ימינה הדפו את הטענות: “עוזרי נתניהו ממשיכים לעסוק בספינים ופוליטיקה על חשבון צרכי אזרחי ישראל. ח״כ נפתלי בנט נפגש עם בני גנץ בענייני ביטחון וסיוע לחיילים בודדים שנשארו ללא קורת גג. חברי ימינה ימשיכו להיפגש עם כל מי שצריך כדי לדאוג לאזרחי ישראל”.

בימינה הוסיפו: “אנחנו מציעים לליכוד להפסיק את שיח השנאה ולהתחיל לדאוג שלא נהיה המדינה המצטיינת גם בסגר השלישי”.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

בנט עצמו כתב בתום הפגישה בחשבון הפייסבוק שלו: “היום נפגשתי עם שר הביטחון בני גנץ כדי למצוא פיתרון לכ-200 חיילים בודדים משוחררים נטולי קורת גג. אין להם היכן לישון הלילה. גנץ כהרגלו היה אדיב וענייני וסיכמנו על צעדי המשך”.

בנט הוסיף: “מאז הפגישה צייצני נתניהו ועוזריו פתחו נגדי בקמפיין ‘בנט נפגש עם גנץ’, כאילו פגשתי מינימום את עזמי בשארה. ‏

“תגובתי: 1. אתם אמיתיים? 2. גנץ הקדיש את חייו למען עם ישראל. הוא גם שר הביטחון. הוא שמאל ציוני ואני ימין ציוני ואמשיך לפגוש אותו עוד 2000 פעם למען חיילי צה״ל. 3. השיטה שלכם של הרעלת אחד כנגד השני קורסת.

“לא תגרמו לי לשנוא אנשי שמאל ציוני או להחרימם. שיטה זו הובילה לחורבן הבית, ‏והיא גם הסיבה לכישלון הנוראי של ממשלת נתניהו בקורונה. במקום לשבת בצורה עניינית ביחד, כדי להתמודד עם המשבר, גרמתם לכולם לשנוא את כולם, וזו הסיבה שזו הפעם הראשונה בתולדות ישראל שלמול משבר העם לא מתאחד. דרכנו שונה. נאחד את העם. נשתלט על הקורונה. ונשקם את הכלכלה. ביחד ננצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות