עמית סגל: ‘מעיניו של טראמפ ניכרה בהלת התבוסה, כך נראה קצת לוזר’

הפרשן עמית סגל התקשה לקבל, בשיחה ב-103FM, את נאומו של נשיא ארה"ב: "הוא דאג לזה שמשהו כמו 4 מיליון קולות לא יספרו, מסיבת העיתונאים הריחה פחד" • אראל סג"ל: "אכזבת אותי" • סגל בפוסט: "נאומו הבוקר היה המביש ביותר שלו מאז נכנס לפוליטיקה"
חרדים 10
י"ז חשון התשפ"א / 04.11.2020 11:56

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, התייחס הבוקר (רביעי) במשדר הבחירות של 103FM לנאומו של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ – בו אמר כי יעתור לבית המשפט העליון נגד תוצאות הבחירות.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

סגל יצא נגד הנשיא טראמפ: “אשמח שהוא יבחר, אבל אי אפשר להתחמק מהרושם שזה תוזמן מראש. אני מזועזע, אבל הוא נראה כמו אדם צניקן חסר מעצורים, וקצת לוזר. הוא לא יכול להכריז על ניצחון לפני שנבחר. הוא קם מהעפר ונתן את קרב חייו, אבל הוא לא יכול לעשות את זה”.

בסיום השיחה, טען סגל כי נתניהו לא מושקע בקדנציה השנייה של דונלד טראמפ.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כתב סגל:

“כמו רוב אזרחי ישראל, אשמח מאוד אם טראמפ יהיה נשיא ארצות הברית.

אבל נאומו הבוקר היה המביש ביותר שלו מאז נכנס לפוליטיקה. באישון ליל הוא הוביל ניסיון ציני מקפיא דם להפוך הובלה זמנית לניצחון ולמנוע ממיליוני אמריקנים את קולם.

זה היה מפחיד.

במסווה של דאגה לכל קול הוא מנסה למנוע את ספירת הקולות הדמוקרטיים שעוד ממתינים. מתוך הבית הלבן הוא משלח אש בלב הדמוקרטיה האמריקנית.

במקום לחכות לתוצאות האמת – שאולי עוד יאירו לו פנים – הוא מנסה לבסס תודעה שהיא כרגע שקרית. כל מי שמחא לו כפיים ידע שהוא לא נלחם נגד זיופים, שמצווה להיאבק בהם אם יגיעו. הוא נלחם על עצירת המשחק במחצית, בגלל הובלה.

כך לא נראה וינר. פס הקול היה בוטח ואופטימי, כרגיל. אבל התמונה לא שיקרה: מעיניו של טראמפ ניכרה בהלת התבוסה. כך לא נראה וינר. באגף המזרחי של הבית הלבן הוא צעק לשופט לשרוק לסיום, מפחד התבוסה. גם אם ינצח, כך נראה לוזר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יכול להיות שאתה צודק. לא הבנתי ממתי אתה פרשן לענייני ארה"ב
    04/11/2020 17:15
    שאול א.
  1. מה המקור לאובססיה הישראלית להתעסק בארה”ב ולהטיף מוסר לפוליטיקאים אמריקנים כאשר רמתם של הישראלים רדודה אף יותר.