לילה גשום, היולדת ממתינה – אבל האב נתקל בהשגחה פרטית מופלאה

לר' ארי טננבוים, חסיד חב"ד מביתר עלית, נולדה בשעה טובה בת • כשהוא נסע מביתו בדרכו אל בית החולים כדי להיות עם היולדת, הוא הבחין באיש רטוב מהגשם הפתאומי, מחליף גלגל בעקבות פנצ'ר • "ההתלבטויות החלו. לעצור? אשתי מחכה לי. מאידך, יש לי מטריה והוא רטוב" • ההחלטה הטובה גלגלה הפתעה והשגחה פרטית מופלאה
אבי כץ
ט"ז חשון התשפ"א / 03.11.2020 17:12

“אתמול בשעות הצהריים”, מספר ארי טננבוים, חסיד חב”ד מביתר עלית, “אשתי ילדה בשעה טובה בבית הרפואה הדסה עין כרם בת למזל טוב.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

“כיוון שזה נחת עלינו בהפתעה, אחרי שכבר שמו אותנו במחלקת יולדות ומי מהמשפחה הגיע להיות עם אשתי, נסעתי הביתה להביא עוד חפצים ובגדים שנשמטו מהתיק לידה החפוז שהכנו בבוקר.

“בהלוך, הנסיעה הייתה רגועה, אך רגע לפני שבאתי לצאת חזרה, ברקים ורעמים הרעישו. לקחתי מטריה ויצאתי. כמה שניות אחר כך וגשם כבד ניתך ארצה. לקינוח: כביש המנהרות חסום (עקב עבודות בכביש) וצריך לנסוע דרך הכפר ערבי עוקף, מפותל ומסוכן. אנחנו נוסעים בשיירה ארוכה, לאט לאט, עם ווינקרים מהבהבים”.

האב המאושר הוסיף ושיתף: “כמה דקות לפני הפנייה לבית הרפואה, אני מבחין ברכב חונה בצד עם ווינקרים. לא דבר חריג בלילה הזה. אני מתבונן היטב ואני רואה שהנהג מחליף גלגל מפונצ’ר רטוב כולו.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

“ההתלבטויות החלו. לעצור? אשתי מחכה לי. מאידך, יש לי מטריה והוא רטוב. אבל אשתי מחכה לי, אבל הוא רטוב. טוב נו, אני עוצר בצד. שם ווינקרים, שולף מטריה ויוצא לעזור לו”.

“גלגל סובב בעולם”.

“מה? בדרך להדסה?” אני שואל מגונן על שנינו מפני הגשם בשעה שהוא מחליף גלגל.

“כן, הוא עונה.

“אישתך ילדה?” אני שואל.

“לא, מיילדת”. הוא עונה. “הילה שמה”.

“צרפתים? אני שואל. הוא מאשר…

טננבוים: “ניחשתם? ניחשתם! אחרי בדיקה של כמה שניות: זה בעלה של המיילדת של אשתי. החזרתי לו ולו במעט על מה שאשתו עשתה למעננו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסיפור
    03/11/2020 17:23
    סיפור
  1. לך יש סיפור .לי יש כבר ספר ……………….