הביישנות: הסיבה שהשגריר לשעבר בטוח שהנשיא טראמפ ייבחר שוב!

שגריר ישראל בארה"ב לשעבר מעריך כי הנשיא המכהן יזכה בכהונה נוספת, משום שלדבריו רבים ממצביעיו "מתביישים" לתמוך בפומבי: "זה לא בא לידי ביטוי באף אחד מהסקרים"
נתן פרל
ט"ז חשון התשפ"א / 03.11.2020 14:29

ד”ר מייקל אורן, לשעבר חבר כנסת ושגריר ישראל בארה”ב, העריך היום (שלישי) כי תוצאות הבחירות לנשיאות בארה”ב – יפתיעו את הסוקרים.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

בראיון שהעניק לבני טיטלבוים ב’כאן מורשת’, אמר אורם  כי לדעתו טראמפ יזכה בכהונה נוספת, למרות שיקבל פחות קולות בסך הכל, אך ינצח במדינות ובמספר האלקטורים. “בעוד ביידן יזכה בקול העממי, טראמפ יזכה בקול האלקטורלי”, אמר.

לדבריו, למרות שהסקרים מצביעים על הובלה משמעותית של ביידן – “אי אפשר לסמוך עליהם. קיימת תופעה מאוד מעניינת/מדאיגה, שהאמריקנים מגדירים ‘ביישנות של טראמפ’. אנשים שתומכים בטראמפ עלולים לאבד את העבודה ואת המשפחה שלהם – והם יוחרמו ויגדירו אותם כמוקצה. אז הם שומרים את זה בסוד עד שהם מגיעים לקלפי ובקלפי מצביעים מה שהם רוצים. זה לא בא לידי ביטוי באף אחד מהסקרים”.

אורן אמר כי בחירה של ביידן לנשיאות תהיה בעיה עבור ישראל: “מה שבעייתי זה הצהרתו של ביידן ושל סגניתו הסנאטורית האריס, לחדש את הסכם הגרעין עם איראן תמורת הכרזתה של איראן על הורדה לרף של העשרת האורניות כפי שנחתם בהסכם הגרעין ב-2015”.

מבחינה כלכלית הקורונה טרפה את הקלפים מבחינת הנשיא טראמפ, שלפני המגפה שיפר את הכלכלה. עם זאת, ד”ר אורן הסביר, כי למרות המשבר – הכלכלה עדיין במגמה חיובית.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות