גפני תקף: למה ביבי מביא החלטות בלי היגיון? בגלל שמדובר בחרדים

על רקע ההחלטה להגדיל את הקנסות - גפני תוקף: "אנחנו הולכים עם הימין כי הציבור המסורתי נמצא בימין, אבל נתניהו לא יכול להיות רגוע -  כי הזעם אצלנו הולך וגובר. זאת כפיות טובה כלפינו"
אריה ריבקינד
ט"ו חשון התשפ"א / 02.11.2020 11:23

יו”ר דגל התורה, ח”כ משה גפני, תקף בחריפות את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על רקע ההחלטה להגדיל את הקנסות למפרי הנחיות והגבלות קורונה.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

קבינט הקורונה צפוי להתכנס היום, כדי לאשר את הקנסות.

בריאיון ליעקב אייכלר בתוכנית ‘כאן הלילה’ –  אמר גפני: “אומרים שאנחנו מצליחים לגרום לראש הממשלה לשנות את ההחלטות שלו, נראה לי שהוא עושה את זה בכוונה. למה הוא מביא החלטות חסרות היגיון? בגלל שמדובר בחרדים”.

גפני הוסיף:  “אנחנו הולכים עם הימין כי הציבור המסורתי נמצא בימין, אבל נתניהו לא יכול להיות רגוע –  כי הזעם אצלנו הולך וגובר. זאת כפיות טובה כלפינו. לפחות לשבת איתנו ולדבר לפני שמקבלים החלטות דרקוניות כאלה, לא נאפשר את זה בגלל שההיגיון לא מאפשר את זה. אם ראש הממשלה לא נוהג בהיגיון אנחנו כן נוהגים בהיגיון”.

לפי שעה, בעקבות התנגדות הסיעות החרדיות, המתנגדות להגדלת הקנסות על מוסדות חינוך ואירועים שיפעלו בניגוד להנחיות – ידונו ראשי האופוזיציה באפשרות לתמוך בחקיקה ובכך לאפשר לממשלה לעקוף את ההתנגדות החרדית.

חברת נתיב נדל”ן חוגגת 30 • ואיך אתם מרוויחים הטבות שלא יחזרו?

סובלים בתקופה האחרונה מדיכאון? יש לכם זכאות ב’ביטוח הלאומי’

כמה מראשי סיעות האופוזיציה כבר אמרו ל’כאן חדשות’ כי ברצונם לתמוך בחוק הקנסות המוגדלים.

אלא שתמיכה של האופוזיציה בקריאה ראשונה לא תספיק כדי להעביר את החוק. שכן בראש ועדת חוקה יושב ח”כ יעקב אשר מיהדות התורה, שמתנגד לחוק וביכולתו “לתקוע” את החוק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות