קואליציה על סף פיצוץ • ניסנקורן רמז: לא שולל ממשלה בראשות בנט

שר המשפטים אבי ניסנקורן תקף באופן אישי את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הוא לא מבין את גודל האירוע של הקורונה ואת המשבר הכלכלי" • ומה אומרים בליכוד?
חרדים 10
י"ג חשון התשפ"א / 31.10.2020 21:08

אחרי עוד שבוע של עימותים בין כחול לבן לבין הליכוד: שר המשפטים אבי ניסנקורן הגיע הערב (מוצאי שבת) לריאיון באולפן ‘פגוש את העיתונות’, ביקר בחריפות את התנהלות הממשלה – ואיים:  “נתכנס ונקבל החלטות”.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

ניסנקורן תקף באופן אישי את ראש הממשלה: “הוא לא מבין את גודל האירוע של הקורונה ואת המשבר הכלכלי. אם זה יימשך ככה נבחן אפשרויות אחרות. האופציה הראשונה מבחינתנו היא ממשלת האחדות, אבל אם היא לא מתפקדת – וזה מה שקורה כרגע – לא נוכל להישאר בה; אנחנו נעמוד מאחורי האמירות שלנו”.

הוא הוסיף ואיים: “כל האופציות האחרות פתוחות, ללא שינוי – נלך לבחירות או לאלטרנטיבה אחרת. זה לא תלוי בנו אלא בראש הממשלה; כשאומרים אלטרנטיבות צריך לראות אם הן ישימות”.

כשנשאל אם ההחלטות יתקבלו לפני הצעת אי האמון שתוגש מטעם האופוזיציה ביום רביעי הקרוב – השיב בחיוב: “נתכנס ונחליט לפני כן. אנחנו במצב שבו שעון החול אוזל, ואנחנו בעת חירום”.

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

מחפשים דירה בלב רמת בית שמש ד’? אתם חייבים לשמוע על ההטבה

הוא ציין כי הוא אישית חושב שבני גנץ צריך להיות ראש ממשלה, וכי בנט לא בתפיסת העולם שלו. אך לשאלתה של רינה מצליח רמז ניסנקורן כי בלית ברירה כחול לבן תבחן ממשלה אלטרנטיבית בראשות נפתלי בנט.

חבר הכנסת ד”ר שלמה קרעי מהליכוד תקף את שר המשפטים בעקבות הראיון: “ניסנקורן, אחרי אמירות חוזרות ונשנות של בכירי מפלגתו, אומר עכשיו גם הוא: כל האופציות פתוחות. כולל חוקים ארדואניים, כולל ממשלה עם תומכי טרור, כולל בחירות תוך כדי הקורונה, כולל הכל – רק לא ישראל לפני הכל. הגיע הזמן שגם אנחנו נדאג להרחבת מנעד האפשרויות לטובת אזרחי ישראל. בקרוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קישקוש תיקשורתי בנט וימינה לא יותר 8 מנדטים
    01/11/2020 07:42
    דוד.א
  1. התקשורת מנפחת את ימינה