נתניהו לסוחרים: ”אני יודע כמה קשה. תחזיקו מעמד​​​​​​​ עוד כמה ימים’

ראש הממשלה פנה לבעלי העסקים: "התחלואה מזנקת בכל העולם. הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה, אנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה" • יושבי ראש השווקים ברחבי הארץ דורשים: לפטר את שר הבריאות
אריה ריבקינד
י"ב חשון התשפ"א / 30.10.2020 13:31

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (שישי) סרטון, בו הוא פונה לסוחרים ברחבי הארץ ומבקש להתאזר בסבלנות – עד פתיחת המסחר הצפויה ביום ראשון בעוד שבוע.

לא כדאי לכם להחמיץ: אלה הטעמים החדשים של ‘מילקי’

”לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא,  אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית – התחלואה מזנקת בכל העולם. הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה, אנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות”, אמר נתניהו.

ראש הממשלה הבטיח: ”אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה. נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם”.

מחפשים דירה בלב רמת בית שמש ד’? אתם חייבים לשמוע על ההטבה

קשה לכם? חשים בדידות ודיכאון? ייתכן ומגיע לכם הרבה מאוד כסף

אמש, חמישי, התקיימה ישיבת זום של יושבי ראש השווקים ברחבי הארץ, ובה הוחלט להתאגד לאלתר ולפעול מעתה כגוף אחד, כאשר כל החלטה שתתקבל בישיבות, תחול על כל השווקים. מי שנבחרה פה אחד לעמוד בראש האיגוד היא טלי פרידמן, יו”ר ועד סוחרי שוק מחנה יהודה שאמרה: “החלטנו להתאגד ולפעול ככח אחד, החלטנו לפעול אחרת, אחרת לא יהיה מה להציל”.

פרידמן אמרה: “הודענו כי בשבוע הבא איש מאיתנו לא ישתתף בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא השווקים”.

כמו כן, פרידמן קוראת לראש הממשלה בנימין נתניהו לפטר את שר הבריאות יולי אדלשטיין. “אנו קוראים לראש הממשלה לפטר לאלתר את שר הבריאות, לדעתנו התנהלותו והחלטותיו חסרות היגיון ומנותקות מהמציאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתה טוען שאתה יודע. אתה לא באמת יכול לדעת
    31/10/2020 22:55
    7
  1. שכרך נכנס סדיר, הוצאותיך משולמות על ידי מיסינו, כמדומני שקבלת החזרי מס במאות אלפי שקלים. אתה לא באמת יכול לדעת.