“לא ייתכן שיחות תחת ‘פרוטקשן’, התגובה חייבת להיות קשה”

נפתלי בנט: "על ישראל להחזיר מיידית את המשלחת ממצרים. לא ייתכן שיתקיימו שיחות תחת פרוטקשן: ירי על אזרחים כאמצעי לחץ" • ראש המועצה האיזורית חוף אשקלון: "צה"ל יצטרך לתת בראש"
י"ב אב התשע"ד / 08.08.2014 09:01

שר הכלכלה ויו”ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התייחס הבוקר (שישי) לחידוש הירי אל עבר יישובי הדרום, עם תום הפסקת האש בת 72 השעות בין ישראל לחמאס. בנט קרא “להחזיר מיידית את המשלחת הישראלית ממצרים” – והוסיף: “לא ייתכן שיתקיימו שיחות תחת ‘פרוטקשן’ – ירי על אזרחים ישראלים כאמצעי לחץ”.

לדברי בנט, “זה רגע מבחן להרתעה הישראלית לשנים הקרובות, התגובה חייבת להיות קשה”.

בנט הוסיף: “אני מזכיר לציבור בישראל – ‘צוק איתן’ לא נגמר, החמאס טרם הוכרע, תושבי ישראל צריכים להיות חזקים ודרוכים לקראת ההמשך”.

גם שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, הגיב הבוקר: “מדינת ישראל לא יכולה לאפשר לארגון טרור לקבוע את כללי המשחק על פי מה שנוח לו. המציאות הזאת חייבת להשתנות מידית והיא תתאפשר על ידי הגדרת יעד ברור לכוחות הביטחון, שמשמעותו מיטוט החמאס אחת ולתמיד”.

ראש המועצה האזורית אשכול, חיים ילין, אמר: “עכשיו אנחנו מצפים מביבי לבצע את מה שהבטיח לראש המועצות בעוטף עזה, אם לא מצליחים להגיע להסדר מדיני – מפעילים כוח ומנסים שוב. לא מגיעים? מפעילים עוד כוח”.

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג’ון אמר: “אין מנוס, צה”ל יצטרך לתת בראש, היינו אמורים להיפגש היום עם גורמים צבאיים, אבל זה בינתיים לא יקרה. אנחנו ממתינים לתגובה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות