גמזו על המחליף: שמח על בחירתו • חזי לוי: איש מקצוע מהמעולים שיש

פרופ' רוני גמזו נענה לבקשת שר הבריאות יולי אדלשטיין להמשיך בתפקידו עוד כשבועיים - ולהעביר חפיפה מסודרת • בחלק מהימים, עד לסיום תפקידו, יחזור באופן הדרגתי לניהול בית החולים איכילוב
תמי גיל
ט' חשון התשפ"א / 27.10.2020 12:57

עם פרסום ההודעה על מינויו של פרופ’ נחמן אש למנהל החדש של ‘מגן ישראל’, פרופ’ רוני גמזו נענה לבקשת שר הבריאות יולי אדלשטיין להמשיך בתפקידו עד תאריך 13.11.2020 – ולהעביר חפיפה מסודרת, כאשר בחלק מהימים עד לסיום תפקידו יחזור באופן הדרגתי לניהול בית החולים איכילוב.

תמיד בשמחה: יש טעמים חדשים שלא כדאי לכם להחמיץ

פרופ’ גמזו: “תקופה זו מאתגרת במיוחד לאור הצורך בחזרה בטוחה ומדורגת לשגרת קורונה, תוך ביסוס השליטה שלנו בהפחתת התחלואה והתמקדות בעשרות תהליכים מורכבים ובמאות ישובים במדינת ישראל.

“אני שמח על בחירתו של פרופ’ אש לפרויקטור הבא, ואמשיך לסייע גם לאחר סיום החפיפה, לייעץ ולהיות זמין לכל בקשה שלו, של שר הבריאות וממשלת ישראל למען עם ישראל”.

פרופ’ חזי לוי: “אני מאוד שמח על הבחירה. פרופ’ נחמן אש הינו איש מקצוע מהמעולים שיש ועסק רבות בתחום איכות הרפואה, בתחום המידע והניהול ברפואה ובריאות.

“פרופ’ אש עסק בשנה האחרונה רבות גם בתחום הקורונה והחידושים במידע וטיפול הקורונה. פרופ אש אף השתתף בוועדות רבות מטעם משרד הבריאות. הוא איש ביצוע מעולה ובעל ניסיון רב. אני מקבל את בואו בברכה ואשמח לעבוד יחד איתו תחת שר הבריאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות