השר שוסטר נגד נגד נתניהו: חושש שישרוף המועדון • קיש: אז תתפטר

שר החקלאות מכחול לבן: "הוא לא הראה את הכוונות הראויות למנהיג ולא סופר את אזרחי ישראל" • סגן שר הבריאות יואב קיש: "אם הוא מרגיש כך הוא מוזמן להתפטר"
חרדים 10
ט' חשון התשפ"א / 27.10.2020 11:08

שר החקלאות אלון שוסטר מכחול לבן תקף הלילה (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו והביע אי אמון בחבריו לממשלה.

תמיד בשמחה: יש טעמים חדשים שלא כדאי לכם להחמיץ

בריאיון ליעקב אייכלר בתוכנית ‘כאן הלילה’ ברשת ב, אמר שוסטר: “הוא לא הראה את הכוונות הראויות למנהיג, לא סופר את אזרחי ישראל, לא מבין את גודל השעה ואת חומרת המצב. אני חושש שנתניהו ישרוף את המועדון” .

שוסטר אמר כי לא ניתן להמשיך בדרך שבה הממשלה מתנהלת כיום. “כנראה שהולכים לבחירות, ועד אז נמשיך לשמור על עמדות הכוח שלנו בממשלה. ננקוט בכל הצעדים הנדרשים, כולל חקיקה, למניעת בחירות”.

סגן שר הבריאות יואב קיש הגיב לו הבוקר בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב : “אם זו ההרגשה של אלון שוסטר – הוא מוזמן להתפטר”.

בריאיון לאריה גולן הוסיף קיש כי האמירה של שוסטר מאפיינת “במידה מסוימת” את כחול לבן. “הוא טועה לחלוטין. ראש הממשלה ושר הבריאות יולי אדלשטיין מבינים את האירוע הזה יותר טוב מכולם. עם כל אדם אחר היינו במקום הרבה יותר גרוע”.

אתמול נחשף בחדשות הערב בכאן 11 תיעוד ממפגש בין פעילים של כחול לבן לשר המדע והטכנולוגיה יזהר שי ושוסטר, ובו נשמע שר החקלאות מסביר שהסוף של הממשלה קרוב.

“אנחנו נמצאים כרגע לקראת שבוע-עשרה ימים נוספים ואחרונים שנתנו לראש הממשלה”, אמר שוסטר. “אני מבין שהסיכוי לא גבוה להתעשתות מצידו, ולכן אנחנו מוכרחים להבין מי אנחנו”.

השר שוסטר התייחס למהלכים שהובילו להקמת ממשלת האחדות וציין: “לרבים מאיתנו הקשר עם ערביי ישראל ועם המשותפת היה דבר ענק. לכולנו החיבור לנתניהו הייתה בלתי נתפסת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצלת ישראל
    27/10/2020 11:12
    צבי
  1. מוזמן להצטרף למכבי האש