3 אחיות שהותקפו בידי רב מהדרום תובעות ממנו 10 מיליון שקלים

הרב יהודה בן דוד מאשדוד הורשע גם בבית המשפט העליון, לאחר שביצע מעשים חמורים בשלוש ילדות בנות משפחה אחת, בגילאי 9, 12 ו-14 - כאשר הגיעו לבית הכנסת • עונשו: 4 שנות מאסר • אחת האחיות: "העונש הזה לא מספיק. שום דבר לא יפצה על מה שהוא עשה לי ולמשפחתי"
חרדים 10
ח' חשון התשפ"א / 26.10.2020 11:11

שלוש אחיות שהותקפו במשך שנים בידי רב תובעות ממנו 10 מיליון שקלים – לאחר שהורשע בעליון. כך פרסם היום (שני) אסף פוזיילוב בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב.

הערעור נדחה: רב בית הכנסת שפגע בשלוש ילדות – ירצה 4 שנות מאסר

הרב יהודה בן דוד, תושב אשדוד, שהורשע בעבר, תקף במשך שנים את הילדות שהיו חלק מהקהילה שלו.

אף אחת מהן לא ידעה שהוא פוגע גם באחותה.

הרב, בן ה-73, שנחשב רב מקובל ונערץ, ביצע את המעשים החמורים באחיות, בנות 9, 12 ו-14.5.

הנאשם ביצע את המעשים בחמש הזדמנויות שונות, החל משנת 2012 סמוך למשרדו בבית הכנסת.

לפני שלושה חודשים דחו שופטי בית המשפט העליון את ערעורו על גזר הדין שפסק בית המשפט המחוזי בבאר שבע, שגזר על הנאשם עונש של 4 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצוי כולל למתלוננות בסך של 150,000 שקלים.

אחת האחיות, ל’, אמרה: “העונש הזה לא מספיק. שום דבר לא יפצה על מה שהוא עשה לי ולמשפחה שלי. השנה הזאת עברה נורא, הידרדרתי מבחינה רפואית, בלימודים, הביטחון עצמי שלי ירד. גם האחיות שלי אותו דבר. היינו ילדות שצוחקות כל הזמן ועכשיו אנחנו עצובות”.

לאחר הפרסום, האם סיפרה: “נידו אותנו, נאלצנו לעבור דירה ואולי נצטרך לעבור שוב. קיללו אותנו, ירקו עלינו. אמרו דברים מאוד לא נעימים. אנשים שהיו איתנו 25 שנה והתנתקו פתאום מאיתנו”.

עורכת הדין אילת סבג, מומחית לנזיקין, מסרה בתגובה לתביעה: “הסכום חושב על פי חוות דעת פסיכיאטרית שקבעה לבנות 25%-10% נכות נפשית. למשפחה היה מאוד לא קל לחשוב על תביעת נזיקין. אין לי ספק שהבנות הן לא היחידות. הוא פגע לפני 20 שנים בבת משפחה שלו. הבת שלו כתבה בפוסט שגם פגע בחברה שלה, זה גם נכנס לתביעה. אני מאוד מקווה שזה יגרום לנפגעות אחרות ליצור איתי או עם המשטרה קשר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות