זק”א ת”א: ירידה דרסטית בתחלואה בערים חרדיות – במיוחד ב”ב ואלעד

זק"א ישראל וזק"א תל-אביב טוענים: קיימת ירידה דרמטית בתחלואת קורונה בערים החרדיות, בדגש על בני ברק ואלעד • 'גויי השבת' והמתנדבים שפעלו חשו בשיתוף פעולה הגובר של חולי הקורונה ובני המשפחה
חיים טוויל
ז' חשון התשפ"א / 24.10.2020 23:15

זק”א ישראל וזק”א תל-אביב טוענים כי קיימת ירידה דרמטית בתחלואת קורונה בערים החרדיות.

לדברי דוברות הארגון, עם סיכום הנתונים של חולי הקורונה במהלך סוף השבוע להם נדרשו מתנדבי זק”א ישראל וזק”א תל אביב להודיעם במהלך השבת, במטרה לעצור את שרשרת ההדבקה, עולה כי יש ירידה דרסטית בערים החרדיות – בדגש על בני ברק ואלעד.

“גם השבת פעלו המתנדבים מארגוני זק”א ישראל וזק”א תל אביב, לפי הנחיות הרבנים וברגישות מיוחדת לשמירת צביון השבת בערים החרדיות, להעביר את ההודעות לחולים מאומתים, מהצפון ועד לדרום, כולל ירושלים וערי המרכז, על מנת שיכנסו לבידוד וכן אלו שהיו עימם במגע במטרה לקטוע את שרשרת ההדבקה. כאשר בסך הכל היו כ-250 הודעות חיוביות”, סיפרו.

בזק”א מציינים, כי ‘גויי השבת’ והמתנדבים שפעלו, חשו בשיתוף פעולה הגובר של חולי הקורונה ובני המשפחה במטרה לעצור את המגיפה.

עו”ד מועאוויה כבהה, מרכז את נושא האתורים במשרד הבריאות אומר: “ניכרים תוצאות הסגר והמאמץ המשותף לכלל הגורמים להקטין את התפשטות המגיפה וכולנו תקווה שמגמת הירידה תימשך, שמח על שיתוף הפעולה הניכר והמגמה החיובית בהיענות בין גורמי המקצוע לציבור החרידי, שיתוף פעולה זה יביא לקטיעת שרשראות ההדבקה וירידת התחלואה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות