לפיד על הזינוק ימינה: זה מדאיג אותי, בנט יתן עוד כהונה לנתניהו

יו"ר יש עתיד נשאל בראיון לרדיו 103FM על הבחירות לנשיאות ארה"ב: "שני המועמדים טובים. טראמפ אוהב ישראל וביידן יהיה נשיא טוב לישראלים"
חרדים 10
ה' חשון התשפ"א / 23.10.2020 11:43

יו”ר האופוזיציה ח”כ יאיר לפיד התייחס הבוקר (שישי) לבחירות לנשיאות ארה”ב, ואמר בראיון לרדיו 103FM, כי “שני המועמדים טובים לישראל”.

”ג’ו ביידן הוא אולי הסנאטור עם הרקורד הכי טוב בהצבעות בעד הישראלים – הוא יהיה נשיא טוב לישראלים. טראמפ הוא אוהב ישראל גדול, זה הוכח בוודאי בנושא ההכרה ברמת הגולן”, הזכיר לפיד.

בהמשך התייחס לסקרים האחרונים, בהם יש עתיד-תל”ם מקבלת 18 מנדטים בחבד, והסביר שלמרות זאת הוא יכול להיות ראש ממשלה.

“אפשר לעשות זאת בעבודה קשה, יש עתיד תמיד שווה בקלפי יותר מאשר בסקרים, זה לא מדאיג אותי”, אמר לפיד. “מה שמדאיג אותי הוא שאנחנו צריכים לעבוד יותר קשה כדי להחליף שלטון. אנחנו לא צריכים להחליף שלטון בשביל הכיף – אלא בשביל הטיפול בכלכלה ובקורונה”.

על הצמיחה של מפלגת ימינה בסקרים – אמר: “זה מדאיג אותי. אלו מנדטים שיילכו לנתניהו – צריך להבין שהמנדטים שלו יתנו עוד כהונה לנתניהו”.

לפיד ניתח את המהומה בכנסת סביב פסילת ההצבעה להקמת חקירה בפרשת הצוללות: “נתניהו בהיסטריה מוועדת חקירה בצוללות – הוא מסובך מאוד בפרשה. ברור לגמרי שזו פרשת השחיתות הביטחונית הגדולה והנוראה בתולדות המדינה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לפיד
    24/10/2020 13:24
    אדי
  1. לפיד גאון בכלכלה הוא יציל את המדינה רק תנו לו לשבת על כסא ראש הממשלה..חחחחחחח

  2. לפיד
    24/10/2020 13:26
    אדי
  3. יאיר לפיד יציל את הכלכלה . ..חחחח

  4. לפיד
    24/10/2020 14:04
    אדי
  5. כותבים אין תגובות האומנם? כתבתי תגובה כנראה לא לטעמכם לכן אתם לא מפרסמים זה רק מוכיח שחבל להגיב….