‘היה קמפיין מרושע, כזאת שנאת חינם’: כשגילה גמליאל פרצה בבכי

השרה להגנת הסביבה התייחסה לראשונה להפרת הנחיות הסגר: "לא עברנו לא על התקנות ולא על החוק, התנצלתי ששיקול הדעת שלי היה מוטעה" • "אני 20 שנה במערכת הציבורית, ומעולם לא נתקלתי בכזאת שנאת חינם ולהט יצרים"
חרדים 10
ה' חשון התשפ"א / 23.10.2020 03:00

השרה להגנת הסביבה’ גילה גמליאל’ הגיבה היום (חמישי) בריאיון שהעניקה לחדשות 13, לראשונה, לסערה שהתעוררה בעקבות הטענה כי הפרה את הנחיות הסגר.

השרה אמרה: “כל העליהום שהיה עלי היה ניסיון לעצור את כל הרפורמות שאני מובילה במשרד להגנת הסביבה. היה קמפיין מרושע – גורמים שאני דורכת להם על היבלות ניסו בכל דרך לגרום לפיטוריי ושאני לא אשאר השרה להגנת הסביבה”.

על הטענה כי נסעה לבית שאינה גרה בו אמרה גמליאל: “אנחנו מדי שבוע נמצאים שם – בחופשות ובסופי שבוע. היינו שם טרם הסגר, זה לא משהו שהיה נראה לנו חריג – לא עברנו לא על התקנות ולא על החוק, אבל התנצלתי ששיקול הדעת שלי היה מוטעה.

”עצם זה שאפשר לפרש את זה בצורה כזאת, עצם הנראות הציבורית, עצם זה שהאמון של הציבור עלול להיפגע כתוצאה מזה – פה טעיתי, כן, פה אני טעיתי בשיקול הדעת, אני התנצלתי על זה”.

השרה פרצה בבכי והצהירה: “אני 20 שנה במערכת הציבורית, ומעולם לא נתקלתי בכזאת שנאת חינם ולהט יצרים. הילדות שלי שומעות כל מיני סיפורים מהחברות המודאגות שלהן ואני צריכה להתמודד עם זה.

“ניסו להדביק לי כל מיני תיוגים ברמות הכי קשות שיש. אף אחד לא חשב לרגע בתקשורת, ‘אולי נחכה שהיא תחלים?’

“עכשיו אני יכולה להציג את העמדה שלי”, המשיכה גמליאל. “הדבר היחיד שהיה מאוד קשה בסיפור הזה זה מה המשפחה שלי הייתה צריכה לעבור – הילדות שלי שמעו כל מיני סיפורים מהחברות המודאגות שלהן ואני צריכה להתמודד עם זה יחד איתן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות