‘מקבלים 220 אלף’: ציוץ של שטייף הכעיס ונמחק • הדסה: תתביישי לך

כתבת הפלילים של גל"צ העלתה ספקות על נתוני התמותה מקורונה וסיפרה על שיחה עם בעלת בית קפה • "קראו לאלמנתו. בקשו ממנה לחתום שהוא מת מקורונה, תמורת 70 אלף שקלים"
אבי כץ
ד' חשון התשפ"א / 22.10.2020 14:27

כתבת הפלילים של גלי צה”ל, הדס שטייף, העלתה בציוץ – שכותרתו “כמה באמת מתים מקורונה” –  תהיות על נתוני התמותה הרשמיים במגפת הקורונה.

“אנשים באמצע הדרך, מספרים את האמת”, צייצה שטייף – וסיפרה על שיחה עם בעלת בית קפה שסיפרה לה: “הגיס שלי היה חולה מאוד ונפטר בבית החולים בירושלים. קראו לאלמנתו. בקשו ממנה לחתום שהוא מת מקורונה, תמורת 70 אלף שקלים.

“למה? כי הם מקבלים 220 אלף ש”ח מהמדינה על כל חולה שמת מקורונה. האלמנה סרבה. יש המסכימים…”

הציוץ של שטייף זכה למתקפות מצד רבים מגולשי הרשת, ולאחר זמן מה היא מחקה את הציוץ.

במרכז הרפואי הדסה בירושלים הגיבו בחריפות לציוץ שפרסמה שטייף, ולפיו בבית החולים מציעים תשלום למשפחות של נפטרים, בתמורה לכך שיסכימו לומר שהם נפטרו מנגיף הקורונה.

”כמה נמוך עוד המדיה המזוהה עם כתבים ידועים יכולה לרדת נמוך”, נמסר מהדסה. ”הדס שטייף פרסמה ממש היום ידיעה שיקרית כאילו ומציעים למשפחות נפטרים לאשר שסיבת המוות היא קורונה תמורת תשלום, כאשר בית החולים מקבל על כל נפטר קורונה כסף מהמדינה.

”שיקרי, נמוך ומבזה את מי שאפילו מעלה זאת על הכתב. תתביישי לך הדס שטייף”, נאמר בתגובת המרכז הרפואי.

נזכיר, כי גם פרופ’ יורם לס, מי שטען לאורך חודשים ארוכים כי המגיפה כלל איננה קיימת, הודה כי ישנה תמותה עודפת משמעותית בישראל שהיא תוצאה של מגיפת הקורונה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מתים מקורונה
    01/01/2022 20:42
    יוני
  1. צודקת הכתבת שכתבה שהרבה מתים לא מקורונה. אומרים שמתים מקורונה. הכל שקר וכזב בתי החולים מקבלים הרבה כסף על מתים מקורונה.