יו”ר הכנסת וסגנו מנסור עבאס: “היה נכון לבטל את תוצאות ההצבעה”

אחרי שחברי האופוזיציה הצליחו להפתיע את הקואליציה - יו"ר הכנסת יריב לוין וסגן היו"ר עבאס פרסמו הודעה משותפת, לאחר שצפו בסרטון הוידאו ממליאת הכנסת: "היה נכון לבטל את תוצאות ההצבעה ולערוך אותה מחדש"
אריה ריבקינד
ג' חשון התשפ"א / 21.10.2020 16:48

יו”ר הכנסת יריב לוין ביטל את תוצאות ההצבעה הראשונה, לאחר שהושג רוב של 25 נציגי האופוזיציה מול 23 נציגי הקואליציה. לוין ביטל את ההצבעה בנימוק שהייתה דרישה של יו”ר הקואליציה לקיום הצבעה שמית.

בעקבות הסערה, יו”ר הכנסת יריב לוין וסגנו מנסור עבאס מסרו בהודעה משותפת: “סגן היו”ר עבאס הסביר כי לא שמע את הבקשה הראשונה להצבעה שמית, אלא רק את הבקשה השנייה לאחר שהפעיל את ההצבעה האלקטרונית. לכן, אף כאשר הופיעו תוצאות ההצבעה האלקטרונית על הלוח – לא הכריז על תוצאות רשמיות עד לבירור חוקיות ההצבעה.

“לאחר שצפו בסרטון הוידאו ממליאת הכנסת, הסכימו יו”ר הכנסת וסגן היו”ר עבאס כי היה נכון לבטל את תוצאות ההצבעה ולערוך אותה מחדש”.

מכחול לבן נמסר לאחר הדרמה: “לא נשתף פעולה עם ניסיונות שבועיים של האופוזיציה להביך את הקואליציה, ולהעלות הצעות שאין להן היתכנות. גנץ התבטא השבוע ואמר כי מדובר בפרשה חמורה שצריכה להיבדק, ומסיבה זו הנחה שר הביטחון כי הוא בוחן בימים אלה ועדת בדיקה של מערכת הביטחון בנושא זה, כפי שנכון וצריך לעשות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות