ביבי מעניש את החרדים? ‘ערים כבר לא אדומות אבל ישארו בסגר’

ראש הממשלה: "יש ערים אדומות שמראות כרגע, לפי הנתונים של הלילה, שהן מתחילות לצאת, אבל אנחנו עדיין לא מוציאים אותן, זה תלוי בקיום ההנחיות" • עיריית ביתר הודיעה הבוקר לתקשורת: "העיר כבר אינה אדומה" - אבל במשרד הבריאות לא יודעים על כך • "רכסים בדרך לצאת"
אריה ריבקינד
א' חשון התשפ"א / 19.10.2020 12:28

ראש הממשלה קיים הבוקר (שני) סיור בחמ”ל הקורונה של בית החולים רמב”ם בחיפה – והתגאה בתוצאות ‘סגר החגים’.

ראש הממשלה אמר בתום הסיור: “סיימתי עכשיו סיור בבית החולים רמב”ם, פה במחלקה המורחבת והענקית שהם פתחו לטיפול בקורונה. יש פה פיתוחים שמקדימים את העולם כולו. ההישגים פה מרשימים.

“אנחנו ראינו שהסגר עובד במהירות, הגענו כבר לירידה של מתחת ל-1,000, עם שלושה אחוזי הדבקה, ממקום שהיינו עם 8,000, שהם 15 אחוז הדבקה – זו ירידה מהירה.

“לצערנו אנחנו רואים, כפי שחזיתי, שמדינות אירופה עוברות אותנו במהירות, כמעט כולן. הן עוברות אותנו משום שהן לא עשו את הסגר הזה. אבל אנחנו צריכים לשמור על ההישגים של הסגר ביציאה הדרגתית ובמילוי ההנחיות. אני מצפה שכולם יישמרו על ההנחיות – כולם, בלי יוצא מן הכלל”.

נתניהו סיפר: “יש ערים אדומות שמראות כרגע, לפי הנתונים של הלילה, שהן מתחילות לצאת. אם אני לא טועה, שתי ערים אדומות מתוך חמש הערים, מתחילות לצאת. אבל אנחנו עדיין לא מוציאים אותן, זה תלוי בקיום ההנחיות”.

ראש הממשלה פנה אל הציבור החרדי: “אני קורא לכל הציבור בערים האדומות, לציבור החרדי – קיימו את ההנחיות. אנחנו נאכוף, אבל לא פחות חשוב זה שאתם תאכפו על עצמכם. אם נעשה את זה, אז נצא מזה, ונצא בצורה טובה מהגל השני שמכה עכשיו בעוצמה בכל העולם. אנחנו יכולים לצאת טוב יותר מיתר מדינות העולם כפי שקרה בגל הראשון, אם נעשה את זה יחד.”

יצוין, כי הבוקר הודיעה דוברות עיריית ביתר עילית: “לאחר עבודה מאומצת של רה”ע מול גורמי המקצוע במשרדי הממשלה במהלך הימים האחרונים, התבשר כעת ע”י שר הפנים כי העיר ביתר עילית כבר אינה אדומה, וההגבלות יוסרו היום מהעיר”.

במשרד הבריאות אמרו בתגובה לחרדים 10: “לא מכירים דבר כזה. רכסים בדרך לצאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות