בנט: “הלהט”בים צריכים לקבל את הזכויות האזרחיות שיש לכל ישראלי”

יו"ר ימינה נשאל על זכויות הלהט"בים בישראל - והשיב: "אי אפשר לשנות את ההלכה, להט"בים צריכים לקבל את כל הזכויות האזרחיות כמו כל בן אדם אחר במדינת ישראל"
אריה ריבקינד
כ"ח תשרי התשפ"א / 16.10.2020 11:12

יו”ר מפלגת ימינה, חבר הכנסת נפתלי בנט, נשאל על ידי מעיין אדם בראיון לייב באינסטגרם, מה עמדתו על זכויות הקהילה הלהט”בית בישראל.

“אני בעד חיה ותן לחיות, בעד לכבד כל בן אדם, ושאת כל הזכויות האזרחיות שיש לכל בן אדם בישראל יהיה בצורה מלאה גם ללהטבים, אני לא עכשיו מתעסק בהלכה היהודית – את ההלכה היהודית אי אפשר לשנות”, השיב בנט.

לדבריו, “במדינת ישראל, מי שרוצה לחיות כלהט”ב צריך שיוכל לקבל את הזכויות כמו כל בן אדם אחר במדינת ישראל. אני חי בסביבה של אנשים שחלקם הם להט”בים, הייתה לי דוברת  להט”בית, אני עיוור לדברים האלו, אני לא שופט בן אדם לפי נטיותיו. אני מסתכל על האישיות של בני אדם, כמו שאני לא שופט לפי צורה.

בנט הוסיף: “אני אוהב את כל העם שלנו, מאד מאד, באמת, זה משהו שקיבלתי מהאבא שלי זכרו לברכה, הייתה לו עין טובה, הוא עלה מאמריקה לפה וכל הזמן ראה רק טוב, לא שנא אף אחד. זכיתי לרשת את זה מאבא, עין טובה לכולם – גם לקהילה הלהטבית, אני אוהב אתכם מאד וצר לי שהתקבע כאילו יש לי איזו שהיא בעיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מחאה!!!!!!!!!!!
    16/10/2020 12:12
    א.
  1. תמיד ידענו, ונוכחנו ש’מזרחניק’ שונא את עולם התורה, לא משנה כמה יראה כלפי חוץ שאינו כזה, ו’יתחנף’ וייראה כ’אוהב’, אך בתוך תוכו, ה’אנשכנו כחמור’, נמצא תמיד. והראיה, שכשכעת אישרו את פתיחת הישיבות במתווה ה’קפסולות’, מי ‘קפץ בראש’ ויצא חוצץ כנגדם, סגל, ושרקי החרד”לניק לכאורה, בעל ה’פאות’ המתנוססות בצידי פניו, וע”ז כבר אמרו חז”ל: הזהרו מן הצבועים. ואכמ”ל, ו’מזרחניק’ נשאר ‘מזרחניק’, וע”כ נאמר: אין אנו חפצים ב’אהבתכם’ ובקרבתכם, אנא, לכו למקום שאליו אתם שייכים, ל’ברית האחים’, ועזבו אותנו לנפשנו, תנו לקב”ה לנהל את העולם, ולנו יש ב”ה את גדולי התורה שמנחים את דרכינו, ואתם תמשיכו לפסוח על שני הסעיפים, ותמשיכו לחתוך מתורת ישראל עוד ועוד בשיטת הסלמי, ואח”כ, אל תבואו בטענות מדוע כך נראה ‘דור ההמשך’ שלכם, שאין לו שום קשר לתורת ישראל, ואתם יודעים טוב מאיתנו למה הכוונה. יבושם לכם. ואותנו עזבו לנפשנו.