אחי הכלה מגבעת זאב: “שוטר הביא לי בוקס” • האמא: “שכנה הלשינה”

איציק פולק, אחיה של הכלה מהחתונה בגבעת זאב: "ראיתי את אימא שלי נופלת אחורה. התקדמתי קדימה כדי שהיא לא תיפול - ואז אחד השוטרים הביא לי בוקס ואמר לי שאני עצור" • עו"ד איתמר בן גביר: אפילו בחתונות של החמאס במזרח ירושלים המשטרה לא מתנהלת ככה
חיים טוויל
כ"ז תשרי התשפ"א / 15.10.2020 11:30

איציק פולק, אחיה של הכלה מהחתונה שהופסקה אמש בגבעת זאב, תיאר לפנות בוקר (חמישי) את השתלשלות האירועים וטען כי ניסה לעזור לאימו – ואז אחד השוטרים “הביא לו בוקס”.

הוא כבר שוחרר מבית החולים והובהל לחקירה.

המשטרה תשחרר אותו למעצר בית של חמישה ימים.

ממיטתו בבית החולים שערי צדק הוא תיאר: “השוטר נכנס לבית, הוא רצה לקחת את אימא שלי למעצר. אני בתור ילד שראה את אימא שלו ככה, מבוהלת ולא יודעת מה לעשות, באתי ונעמדתי מולה בקטע של בוא נראה איך אנחנו עוצרים את הגרוע מכל, שלא יהיה משהו רע.

“אחרי זה הם התחילו לדחוף, ראיתי את אימא שלי נופלת אחורה. התקדמתי קדימה כדי שהיא לא תיפול – ואז אחד השוטרים הביא לי בוקס ואמר לי שאני עצור, הפיל אותי לרצפה והמשיך לתת לי מכות. זה נגמר ממש לא טוב”.

עו”ד איתמר בן גביר, המייצג את החשוד: “המשטרה לא מתנהלת כמו שהיא התנהלה אפילו בחתונות של החמאס במזרח ירושלים. לא היה קורה כלום אם המשטרה הייתה ממתינה לסוף החקירה כדי לתת דו”ח או אפילו מזמינה לחקירה עם סיום החתונה, אך התנהגות המשטרה הייתה כפיל בחנות חרסינה. דמו של הציבור החרדי הפך להיות הפקר”.

אם הכלה טענה הבוקר בריאיון לגל”צ: “לא הפרנו את ההנחיות. יש לי 13 ילדים. אלה היו רק הם והנכדים. לא נתנו לאף אחד להיכנס. בהמשך הגיעו עוד כמה אנשים שאני בכלל לא מכירה ואחת השכנות הלשינה”.

דודי זילברשלג בישר אמש: “לאור אירועי אלימות תכופים ואכיפה בררנית, אנו מכריזים בזאת על הקמת האגודה לשלום הציבור החרדי שהתגבשה ביוזמתם והובלתם של הסופר חיים ולדר, יחזקאל חסון ואנוכי.

“האגודה שכרה את שירותיו של עו”ד איתמר בן גביר שהוכיח עצמו בהגנה על זכויות ועושה כעת את דרכו למעקב אחר הטיפול בנפגעים בביה”ח”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כסף וכסף ועוד כסף
    15/10/2020 14:14
    יחזקי
  1. חולבים כספים.לא תקבלו שקל.גם בן גביר לא יעזור לכם.

  2. מה לעשןת
    15/10/2020 18:26
    אמיר
  3. חשבתם אתם החרדים שאם תלכו יד ביד עם המדינה זה יעזור לכם גם תושבי גוש קטיף חשבו ככה אל תתפלאו אם תקבלו יום אחד את הבעיטה של החיים שלכם מנסים למצוא חן בעיני השלטונות תלמדו מהחרדים שלא רואים את המדינה הזאת ממטר אף אחד לא מתעסק איתם תמשיכו להיות כלבלבים של המימסד