בני גנץ: “בוחן להקים ועדת בדיקה לצוללות” I הליכוד: עובד לסקרים

שר הבטחון: "אני מכיר את הסעיף שמאפשר לי לקיים בדיקה במשרד הביטחון, זה בהחלט דבר שייתכן ואעשה אותו" • הליכוד: "כחול לבן ממשיכים לקיים ממשלה בתוך הממשלה ולמחזר את פרשת הצוללות"
אריה ריבקינד
כ"ז תשרי התשפ"א / 15.10.2020 11:15

שר הביטחון בני גנץ הודיע הבוקר (חמישי), בריאיון שהעניק ל-ynet, כי הוא בוחן את האפשרות להקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות – במשרדו.

“נושא הצוללות הוא חמור ואני משוכנע שראוי לו להיחקר”, אמר גנץ.

לדבריו, “אני מכיר את הסעיף שמאפשר לי לקיים בדיקה במשרד הביטחון ואני בודק את האפשרות להקים ועדת בדיקה. זה בהחלט דבר שייתכן ואעשה אותו”.

בריאיון לגלי צה”ל אמר גם חבר מפלגתו, שר החוץ גבי אשכנזי: “פרשת הצוללות ראויה להיחקר, גנץ בוחן את האפשרות להקמת ועדת חקירה”.

בליכוד הגיבו לדברי גנץ: “אחרי שראש הממשלה נתניהו הצליח להוריד את נתוני התחלואה בקורונה ובמקום להתאחד במאבק ולהציל חיים, כחול לבן ממשיכים לקיים ממשלה בתוך הממשלה ולמחזר את פרשת הצוללות.

“כולם יודעים שפרשת הצוללות נסרקה במסרקות ברזל על ידי כל גורמי אכיפת החוק, גם אלה שידועים בעויינותם לראש הממשלה נתניהו, שאפילו הם נאלצו לקבוע שאין בטענות דבר וחצי דבר. הגיע הזמן שגנץ יעבוד בשביל האזרחים ולא בשביל קולות בסקרים”, לשון תגובת הליכוד.

ב’כאן בצעד יוצא דופן, בג”ץ יתכנס היום בשעה 13:00 לדיון בפרסום התצהירים הסודיים בפרשה. המדינה הייתה אמורה להגיש היום תגובה לעתירת התנועה לאיכות השלטון שדורשת חקירה בעניין. בלילה הגישה המדינה בקשה דחופה לאסור בצו פרסום של חלקים מהתצהירים החסויים שהוגשו בעתירה והיום, כאמור, יתקיים דיון על הצו, על אף שלא נקבע מראש.

בתוך כך, היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אמור להודיע על סגירת תיק המניות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות