חלק מפשע מאורגן? הפרשן עמית סגל דורש התנצלות מח”כ יאיר גולן

אבי כץ
|
כ"ו תשרי התשפ"א / 14.10.2020 16:17
חברת החדשות והפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל דורשים התנצלות מח,כ יאיר גולן – לאחר שקרא להם פשע מאורגן: “פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע”

חברת חדשות 12 והפרשן הבכיר עמית סגל, דורשים היום (רביעי) מח”כ יאיר גולן, איש השמאל הקיצוני, התנצלות על שכינה את חברת החדשות, עמית סגל והליכוד – “פשע מאורגן”.

ח”כ גולן צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו, לאחר החשיפה של סגל אתמול בחדשות 12 על הקלטות היועמ”ש מנדלבליט נגד פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן: “אתמול בערב עמית סגל פרסם הקלטות מביכות של מנדלבליט מלפני שנים. הבוקר מיקי זוהר מאיים שאם מנדלבליט לא יבטל את משפט נתניהו יפורסמו עוד הקלטות”.

הוא הוסיף: “עכשיו זה ברור איך הארגון עובד – נתניהו אוסף את ההקלטות, עמית סגל מפרסם ומיקי זוהר מאיים. פשע מאורגן”.

בתגובה שיגר עו”ד ד”ר ישגב נקדימון מטעם חברת החדשות מכתב לגולן בו נאמר: “הפרסום הנ”ל, אשר מאשים את חדשות 12 ומר סגל, שעשו את עבודתם העיתונאית נאמנה, כי הם חלק מארגון של פשע מאורגן, בלשונך, הינו פרסום שקרי, דיבתי ופוגעני, אשר עולה כדי לשון הרע חמורה ביותר על חדשות 12 ועל מר סגל לפי סעיף 1 לחוק איסור לשון הרע, שכן הוא עלול להשפיל את חדשות 12 ואת מר סגל בעיני הבריות או לעשותם מטרה לשנאה, לבוז או ללעג מצדם”.

וכן, “לבזות את חדשות 12 ואת מר סגל בשל מה שיוחס להם בפרסום”, ובנוסף, “לפגוע בחדשות 12 ובמר סגל במשרתם, בעסקם, במשלח ידם ובמקצועם”.

לדברי הפרקליט, מדובר בביצוע “עוולה אזרחית של הוצאת לשון הרע חמורה מצדך כלפי חדשות 12 וכלפי מר סגל”.

ח”כ גולן נדרש “לפרסם לאלתר התנצלות על הפרסום הפוגעני בפני חדשות 12 ובפני מר סגל, בנוסח שיוסכם, באותו מקום שבו נעשה הפרסום הפוגעני”.