זוהר: “אני לא איימתי על מנדלבליט, אם יש לו כבוד עצמי – שיתפטר”

יו"ר הקואליציה הבהיר את דבריו לאחר ריאיון שעורר סערה - וגרם לנתניהו להתנער מדבריו : "להפסיק לפחד ממערכת המשפט. הדברים שנחשפים בחודשים האחרונים מעידים על רקבון מוחלט ותפירת תיקים'
אריה ריבקינד
כ"ו תשרי התשפ"א / 14.10.2020 13:03

יו”ר הקואליציה חבר הכנסת מיקי זוהר הבהיר היום (רביעי), כי לא התכוון לאיים על היועץ המשפטי לממשלה – כשאמר: ”אם מנדלבליט לא יתפטר תהיה רעידת אדמה”.

”הגיע הזמן שנפסיק לפחד ממערכת המשפט”, קרא זוהר, ”כבר לא צריך לחשוש מהם. הדברים שנחשפים בחודשים האחרונים מעידים על רקבון מוחלט ותפירת תיקים. לא איימתי על מנדלבליט, אם יש לו כבוד עצמי, לאור הדברים שנחשפים, ראוי שיתפטר”.

מוקדם יותר תקף זוהר את היועמ”ש, בעקבות חשיפת הקלטת השיחה בין מנדבליט ליו”ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה.

זוהר תקף את מנדלבליט והשתמש במילים חריפות: “הוא פעל ממניעים אידאולוגיים נטו. אני לא מאיים אלא קובע עובדות, למנדלבליט לא תהיה ברירה אלא להתפטר ולבטל את האישום נגד נתניהו”.

יו”ר הקואליציה טען: “יש עוד אינפורמציה שקיימת אצל שי ניצן שהייתה יכולה לשלוח את מנדלבליט מאחורי סורג ובריח. הכל כבר התברר ואני אומר לכם שזה רק טפח קטן, אם מנדלבליט לא יתפטר ויבטל את כתבי האישום נחשוף עוד דברים”.

ח”כ מיקי זוהר התייחס גם למתיחות בין הליכוד לכחול לבן ואמר לרדיו 103FM: “בחירות זו אופציה מצויינת עכשיו, הסכם הרוטציה כבר הופר על ידי כחול לבן ולכן אנחנו לא מחוייבים לו”.

נתניהו התנער לאחר הדברים: “הדברים של חבר הכנסת מיקי זוהר נאמרו ללא ידיעתו של ראש הממשלה והם אינם על דעתו. ראש הממשלה לא שוחח בנידון עם חבר הכנסת זוהר. ראש הממשלה מסתייג מהדברים שאינם מקובלים עליו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות