הח”כ החניף. נתניהו הגיב: “זה יותר ממה שהרבי מליובאוויטש אמר לי”

בישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום, אמר ח"כ שלמה קרעי לנתניהו כי באופן סימלי ההצבעה בכנסת על הסכם השלום עם האמירויות תהיה בליל כ"ח בתשרי, יום הולדתו ה-71: "1 מול 70 אומות" • ומה נתניהו השיב?
אבי כץ
כ"ה תשרי התשפ"א / 12.10.2020 22:28

בישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה היום (שני) בכנסת, אמר ח”כ שלמה קרעי לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי באופן סימלי ההצבעה בכנסת על אישור הסכם השלום שנחתם עם איחוד האמירויות תהיה בליל כ”ח בתשרי, יום הולדתו ה-71 של נתניהו.

“1 מול 70 אומות”, אמר קרעי.

נתניהו השיב: “1 מול 70 אומות, זה יותר ממה שהרבי מליובאוויטש אמר לי” – כשהוא מתכוון לאמירה של הרבי בפגש שקיימו,  כי יעמוד מול 119 חברי כנסת.

פגישתו המדוברת של נתניהו עם הרבי מליובאוויטש התקיימה בשנת תשמ”ח-1988.

בסרטון מהמפגש נשמע הרבי אומר:

“הצלחה רבה. הייתה לי נחת רוח מרובה מהנאום שלך הראשון. יהי רצון שתמשיך בקו זה, והקב”ה מסייע לכל הרוצה לטהר אחרים על אחת כמה וכמה כאשר מתחילים ב’קשוט עצמך’”.

הרב ביקש שנתניהו לא יקפיד עליו כי הוא משמיע את הדברים ברבים.

נתניהו השיב כי הוא קיבל את המסר של הרבי. “אני מתכוון להמשיך בדיוק בקו הזה. קלטתי היטב את המסר של הרבי”. הוא הדגיש כי זה “הקו היחידי”.

“וזה הקו הכי טוב בשביל שלא יצטרכו לכל העניינים של המלחמה וכיוצא בזה ויהיה ‘בשובה ובנחת תוושעון’”, השיב לו הרבי – והוסיף: “ברכה והצלחה”.

נתניהו הודה: “אני מודה לך על ההזדמנויות שנתת לי לבוא ולהיעזר בך ולזכות לקבל את הסיוע הנפשי שאתה מעניק לא רק לי, אלא לכל עם ישראל”.

“אני עדיין בתחילת המלאכה שלי”, אמר הרבי. “גם אתה בתחילת התפקיד האחרון…”.

ואז הוסיף הרבי: “אתה תצטרך להיאבק מול 119 אנשים. בוודאי לא תתרשם מזה כיוון שהקב”ה בצד הזה. ברכה והצלחה. נתינה של הקב”ה. ברכה והצלחה”.

בערב יום ההילולא האחרון של הרבי זצ”ל, הקליט נתניהו סרטון וידאו לכבודו של הרבי – בו אמר:

“26 שנים לפטירתו של הרבי מליובאוויטש. 26 שנים לפטירתו של מנהיג דגול של עם ישראל, של העם היהודי, של מורשת ישראל. כמעט שאין יום שאני לא מקבל תזכורת מהרבי, מאנשים שמזכירים לי, הרבי אמר כך, הרבי אמר כך. מאנשים שמזכירים לי את המפגשים שלי עם הרבי.

“ואתם יודעים מה, אני נזכר למשל בימים האלה בהרכבת הממשלה ובקשיים הקואליציונים, אני נזכר שהרבי אמר לי לפני שחזרתי מארה”ב, ‘תיאבק עם 119’, אני חשבתי שהוא הגזים, אבל יש ימים שאני חושב שהוא לא הגזים… (אם כי יש הרבה שעוזרים מבין חברי הכנסת)”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות