אישום מזעזע: התעלל לאורך שנים בבתו מאז שהייתה בת 7

כתב אישום חמור הוגש נגד אב מדרום הארץ, בן 57, שביצע לאורך שנים רבות עבירות חמורות במיוחד בבתו • עקב מעשיו של האבא, הבת נאלצה לעבור הפסקת הריון • כאשר איימה לחשוף מעשיו בפני יתר בני המשפחה - איים עליה שיהרוג אותה • אישום הוגש גם נגד בן דודה של המתלוננת
חיים טוויל
כ"ג תשרי התשפ"א / 11.10.2020 16:34

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה במהלך חול המועד לבית המשפט המחוזי בב”ש כתב אישום נגד אב מדרום הארץ, בן כ-57, שביצע לאורך שנים רבות עבירות חמורות במיוחד  בבתו הקטינה – מאז היותה ילדה בת כ-7. 

כמו כן הוגש כתב אישום נגד בן דודה של המתלוננת, בגין ביצוע עבירות של מעשים חמורים כלפיה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד רחל אלמקיים, הנאשם ביצע במספר רב של הזדמנויות, בבית המשפחה או במחסן הבית, וגם במקומות שונים מחוץ לבית –  בבתו עבירות חמורות במיוחד.

כתוצאה ממעשיו של אביה, הרתה המתלוננת ונאלצה לעבור הפסקת הריון

במהלך התקופה, כאשר המתלוננת איימה לחשוף את מעשיו של אביה בפני יתר בני המשפחה, איים הנאשם על המתלוננת בכך שאמר לה כי יהרוג אותה במידה ותחשוף את מעשיו.

כתב אישום הוגש כאמור גם נגד בן דודה של המתלוננת, קטין בעת ביצוע העבירות או חלקן,  אשר ביצע במתלוננת עבירות חמורות, במספר הזדמנויות, בהיותה קטינה.

כתב האישום מייחס לאביה של המתלוננת ביצוע עבירות חמורות במיוחד, הדחה בחקירה ועוד. 

לבן דודה של המתלוננת מיוחסות עבירות חמורות.

המתלוננת, כיום בגירה, אזרה אומץ, חשפה את המעשים בפני בני משפחתה והגישה תלונה במשטרה כשהיא מלווה על ידי מתנדבת ממרכז הסיוע תהל.  

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.  

מרכז הסיוע תהל הוא מרכז סיוע לנשים וילדים דתיים שהוקם בינואר 1993 על מנת לעזור לנשים דתיות/חרדיות הנמצאות במצבי מצוקה ומשבר וזקוקות לתמיכה וייעוץ. המרכז פועל כעמותה ללא כוונת רווח.

המטרה העיקרית של המרכז היא לסייע לנשים דתיות/חרדיות אשר אינן מרגישות בנוח לפנות למרכזי סיוע קיימים ואשר חוששות שבמרכז חילוני לא יבינו אותן ולא יוכלו לעזור להן למצוא פתרונות לבעיותיהן. המרכז פועל בהסכמת הרבנים וגדולי התורה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל הכבוד לכם
    11/10/2020 19:00
    א. כהן
  1. למרות כל שתיקת הכבשים של המגזר יש אתר אחד שאומר את האמת!

  2. סירוס לכאלה גברים!
    12/10/2020 13:15
    על דבר כזה צריכים
  3. ניצול של חסרי ישע ומגיל 7????? להרוס את תמימות הילד ימחשימו!!!
    צריך עונש מרתיע כדי שדבר כזה לא יחזור…מוות בייסורים לא פחות והמדינה צריכה לקום ולהפגין על דברים כאלוווו ולא רק על חיות שהתעללו בהם.
    ה’ תגאלנוווו כבר