ח”כ מיקי זוהר במתקפה: כחול לבן סגרו עם המשותפת

יו"ר הקואליציה במתקפה חריפה על סיעת כחול לבן: "מסתבר שהם שוב חזרו לאופציית איימן עודה וטיבי" • "כחול לבן כבר לא שותפים קואליציוניים אלא סכנה למדינה. הם משתמשים באקדח ריק ומוכנים לסכן את כולנו" • כחול לבן: "אפילו בליכוד לא לוקחים אותך ברצינות - תמשיך לקשקש"
אריה ריבקינד
כ"ג תשרי התשפ"א / 11.10.2020 10:13

יו”ר הקואליציה, ח”כ מיקי זוהר, יוצא הבוקר (ראשון) במתקפה חריפה על סיעת כחול לבן, וטוען כי בכוונתם לחבור להקמת ממשלה חלופית עם לפיד והרשימה המשותפת.

“כחול לבן סגרו עם לפיד על הקמת ממשלת מיעוט עם בל״ד והמשותפת”, צייץ ח”כ זוהר בחשבון הטוויטר האישי שלו. “מסתבר שהם שוב חזרו לאופציית איימן עודה ואחמד טיבי”.

על רקע זה קובע יו”ר הקואליציה, כי השותפות עם כחול לבן הגיעה לסוף דרכה: “כחול לבן כבר לא שותפים קואליציוניים אלא סכנה למדינה. הם משתמשים באקדח ריק ומוכנים לסכן את כולנו רק כי הסקרים קובעים שהם נכשלו. במילה אחת: בושה. בשתי מילים: בושה וחרפה”, תקף זוהר.

הרקע למתקפה של זוהר הן, ככל הנראה, ההודעות שפרסם בסוף השבוע האחרון יו”ר כחול לבן בני גנץ, בהן דרש גנץ להעביר את תקציב 2021 יחד עם תקציב 2020 עד לתאריך 23 בדצמבר – והבהיר כי מפלגתו לא תנטוש גם בממשלת מעבר אף אחד מהמשרדים הנמצאים בשליטתה.

זוהר שוחח מאוחר יותר עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM והתייחס לאפשרות שכחול לבן תדיח את ראש הממשלה נתניהו ללא בחירות. “הם איבדו את הלגיטימציה הציבורית כדי לקבל את תפקיד הנהגת המדינה”, אמר.

לדבריו, “בחירות זו אופציה מצוינת כרגע עם כל הקושי שבדבר” – ואמר כי הן כבר בפתח.

בהמשך התייחס להסכם הקואליציוני והאשים את כחול לבן בהפרת ההסכם הקואליציוני, אך הדגיש כי הליכוד לא הפר את ההסכם: “ההסכם הזה לא יכול לחייב אותנו בשום דבר יותר. כחול לבן עשו כל מה שצריך לעשות כדי להפר אותו, לכן מידת המחויבות שלנו להסכם הזה פוחתת בצורה דרמטית”.

מפלגת כחול לבן ענתה לזוהר: “אפילו בליכוד לא לוקחים אותך ברצינות – תמשיך לקשקש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות