אחרי שעות המתנה: המשטרה שיחררה את גופת נחמן פרקש

יומיים אחרי שגופת נחמן פרקש נמצאה במירון, הודיעה המשטרה כי ניתן לקברו • שעת ההלוויה נקבעה ומאות מידידיו החלו לעשות דרכם למירון • אלא שאז החליטה המשטרה לעכב את הגופה באבו כביר • לאחר מאמצים של זק"א שוחררה הגופה • הלוויה תערך ב-21:00
שי ויספיש ויוני הראל
י"א אב התשע"ד / 07.08.2014 16:54

כבוד המת: שלשום נמצא במירון נחמן פרקש ז”ל, כשהוא ללא רוח חיים. גופתו נשלחה לבדיקות הפתולוגיות במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

הבוקר הודיע חוקר ממשטרת צפת למשפחה ולחבריו, כי הבדיקות הסתיימו, ומבחינת המשטרה ניתן לקבוע הלוויה ולקברו.

שעת ההלויה נקבע להיום ב-16:00, בבית העלמין במירון. מאות מבני משפחתו, מכיריו וידידיו כבר החלו לעשות את דרכם למושב, בכדי לחלוק לו כבוד אחרון.

אלא שאז הורתה המשטרה במפתיע למכון לרפואה משפטית, שלא לשחרר את האמבולנס עם הגופה, וזאת משום שיש למשטרה עוד פעולות חקירה לבצע.

דובר המחלקה המשפטית של זק”א מיכאל גוטווין מסר: “המחלקה המשפטית פועלת לתקן את העוול שנעשה בתקווה להצלחה”.

לאחר שעות של מאמצים, החליטה המשטרה לשחרר את הגופה, ואמבולנס של זק”א עושה את דרכו לעבר המכון באבו כביר, בכדי להעביר את הגופה למירון.

ההלוויה תתקיים הערב בשעה 21:00.

כזכור, ביום שלישי נמצאה ליד בית העלמין במירון גופתו של נחמן פרקש, סמוך למנהרה בה התגורר, כשסימני חבלה ליד צווארו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות מותו.

פרקש, בן ה-77, כונה “אלוף הבריחות”, וזאת לאחר שהצליח לברוח 4 פעמים מהכלא.

הבוקר התפרסמה בעיתון ‘הארץ’ מודעת אבל  על מותו, עם תארים מיוחדים ומוזרים, ועליה חתומים דמויות מוכרות בתרבות הישראלית, כדוגמת הזמר אהוד בנאי, אמנים ועיתונאים,  “כולם מראש פינה העתיקה”, כפי שהגדירו את עצמם, שלמרות הכל החשיבו אותו לחבר טוב.

מודעת אבל פרקש

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היכרות
    08/08/2014 01:06
    עקיבא
  1. גם איש טוב