עוד נקמה על ההשפלה: השוטרים ואנשי ‘הפלג’ בעימות חזיתי • צפו

כוחות משטרה פשטו על בתי כנסת של 'הפלג' בשכונת ברכפלד, ובתי כנסת ברחובות נתיבות המשפט ומרומי שדה • תחילה הם נתקלו בילדים שהציקו לשוטרים, אולם בהמשך שבו בכוחות מתוגברים
חיים טוויל
כ"ג תשרי התשפ"א / 10.10.2020 23:42

שוב נקמה על ההשפלה: כוחות משטרה הוזעקו הערב (מוצ”ש) למספר בתי כנסת בעיר מודיעין עלית, בהם שהו עשרות מתפללים עם ילדים – שאינם עוטים מסכות ואינם שומרים על מרחק אחד מרעהו, וזאת בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות ותוך הפרת הסגר.

הכוחות פשטו על בתי כנסת של ‘הפלג’ בשכונת ברכפלד, ובתי כנסת ברחובות נתיבות המשפט ומרומי שדה.

תחילה הם נתקלו בילדים שהציקו לשוטרים, אולם בהמשך הכוחות שבו בכוחות מתוגברים והורו למתפללים להתפזר ונתנו מספר דוחות בגין תפילה בבית כנסת בניגוד להנחיות ובגין אי עטיית מסכה.

“פעילות המשטרה לאכיפת התקנות לשעת חירום נמשכת”, נמסר מהמשטרה.

מדובר בפשיטה שניה מאז חשיפת ההקלטה של חרדים 10 במהדורה המרכזית של חדשות 12, באתר ynet וב’הארץ’ על ה’דיל החשאי’ שהציע מפקד תחנת מודיעין עלית, רב פקד צחי חלפון, ל’פלג הירושלמי’, לפיו המשטרה פשוט לא תאכוף את ההגבלות בבתי הכנסת בעיר החרדית.

פרסום ההקלטה הביכה את המשטרה, ומפקד תחנת מודיעין עלית “זומן לבירור” אצל מפקד המחוז.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מגיע להם
    10/10/2020 23:52
    פטריק
  1. פרסם את השיחה. אדם מלוכלך

  2. זה מגיע למלשיני הפלג שגאותם בשחקים
    11/10/2020 10:03
    יוסי
  3. הרי סך הכל השוטר אמר להם אל תתנגדו. תתפזרו ודרך אגב אמר להם שאם לא נראה התקהלות אנחנו הולכים.. אבל עמדו רשעי הפלג והפיצו את השיחה הזאת למרות שהשוטר היה נחמד איתם ולא סיכם איתם רק אמר להם את דרכי עבודת המשטרה.. ודאגו להפיץ את מה שנאמר בשיחה אישית לטובתם… אז כן מגיע להם בגדול לבוגדים ומלשינים כאלו. זה פשוט גועל נפש מה שהם עשו לשוטר הזה. אבל לפורקי עול הללו מותר להם הכל. למסור ולהציק לכל מי שלא סובר כמותם. ואגב אני לא שייך למחנה היריב אבל הפלג זה תת רמה לא מוסר ולא יראת שמיים. רק “בגאוותו שחקים”