הנשיא טראמפ בראיון ראשון: “אני ללא תרופות ומרגיש ממש חזק”

בראיון ראשון לרשת פוקס ניוז מאז החליף מנגיף הקורונה סיפר טראמפ את שעבר עליו בעת מחלתו • "לא הרגשתי חיוניות גבוהה ולא הרגשתי כפי שנשיא ארה"ב אמור להרגיש" • על הביקורת אודות יציאתו מבית החולים על מנת לנופף לתומכיו: "זה היה מפגן אהבה גדול שם בחוץ"
קובי פינדרוס
כ"ב תשרי התשפ"א / 10.10.2020 19:44

נשיא ארה”ד דונלד טראמפ התראיין לרשת “פוקס ניוז”, לאחר החלמתו מנגיף הקורונה, וסיפר על חוויותיו מבית החולים וכיצד הוא מרגיש כעת.

לדבריו של הנשיא, “הוא ללא תרופות החל מיום שישי ומרגיש ממש ממש חזק”. הנשיא הודה כי לפני שפונה למרכז הרפואי הלאומי וולטר ריד בתאריך 2 באוקטובר, הוא “לא הרגיש חיוניות גבוהה ולא הרגיש כפי שנשיא ארה”ב אמור להרגיש”, לדבריו.

נשיא ארה”ב שחזר לביתו בתחילת השבוע שעבר סיפר כי קוקטייל הנוגדנים הניסיוני שניתן לו “עשה הבדל עצום בהחלמתו”, כפי שהוא תיאר זאת. טראמפ גם אמר שהוא עבר סריקת סי.טי ריאות עם הגעתו לבית החולים וולטר ריד, אך לא חווה קשיי נשימה.

“הם רצו לשמור עלי לביקורת” אמר טראמפ. “אתה יודע, הם רצו להיות בטוחים שהכל טוב. הייתי שם, אני מניח, במשך שלושה וחצי ימים. הם רצו לשמור עליי. רציתי לעזוב אחרי היום הראשון. באמת הרגשתי שאני במצב לא רע. אחרי היום הראשון אני חושב שהייתי במצב הרבה יותר גרוע אלמלא לקחתי את התרופה רגנרון”, סיפר טראמפ.

במהלך הראיון נשאל הנשיא האם לא טעה כשיצא ביום ראשון מבית החולים על מנת לנופף לתומכיו, טראמפ הדך את הביקורת ואמר, “יכולתי לשמוע אותם מבית החולים. הייתי בקומה גבוהה. בית החולים הצבאי המאוד מבוצר הזה בנוי ברמה הגבוהה ביותר. ובכל זאת דרך החלונות העוצמתיים האלה יכולתי לשמוע אנשים צורחים וצועקים באהבה, באהבה אמיתית. אחרי יומיים אמרתי: ‘אתם יודעים, אני רוצה לצאת ולהגיד שלום לאנשים’.

“הלכתי לשירות החשאי. אלה האנשים שנמצאים איתי כל הזמן. והם אמרו ‘אין לנו שום בעיה, אדוני’. אמרתי להם ‘אני רק רוצה לנסוע לידם ופשוט לנפנף להם’, וראיתם מה קרה. זה היה מפגן אהבה גדול שם בחוץ. אני לא חושב שהיה אדם שלילי אחד, והיו הרבה, הרבה אנשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות