‘מועצת העיתונות’ לרבנים: “קראו להימנע מאלימות כלפי התקשורת”

לאחר שורת תקריות של תקיפה - נשיאת מועצת העיתונות והתקשורת, שופטת בית המשפט העליון בדימוס, דליה דורנר: "על המשטרה להגביר את ההגנה על כתבים היוצאים לשליחות סיקור בשטח - בדחיפות ולפני שיהיה מאוחר מדי"
אבי כץ
כ' תשרי התשפ"א / 08.10.2020 16:54

נשיאת מועצת העיתונות והתקשורת, שופטת בית המשפט העליון בדימוס, דליה דורנר, וחברות וחברי המועצה, קוראים למשטרה להגביר את ההגנה על כתבים היוצאים לשליחות סיקור בשטח.

זאת, לאחר שורת תקריות של תקיפה בימים האחרונים, “המדליקה נורה אדומה ומחייבת צעדים לאלתר”, כדברי המועצה.

נגרר לסמטה, ‘תושאל’ והוכה: כתב גל”צ שחר גליק הותקף בקרית בעלז

ליד ביתו של הגר”ח קניבסקי: נערים תקפו כתב וצלם בשידור חי • צפו

“המועצה קוראת למנהיגות הרוחנית של הציבור החרדי – הרבנים, להדגיש את חשיבות הבאת תמונת המצב בשטח לציבור הרחב כולו – כמות שהיא. אנו מצפים ומקווים כי הרבנים יקראו לציבור להימנע מכל פעולה אלימה כלפי התקשורת המדווחת”, נאמר בהודעת המועצה.

“תקשורת מדווחת, היוצאת גם אל לב העימותים ברחובות ישראל, זכאית להגנה נמרצת ומלאה ואנו מצפים להטמעת המסר בקרב השוטרים בשטח –  בדחיפות ולפני שיהיה מאוחר מדי”.

שחר גליק, כתב גלי צה”ל לענייני חרדים, הותקף אמש בידי קבוצת צעירים בשכונת קריית בעלזא בירושלים, במהלך סיקור התקהלויות באזור.

כמה מהמשתתפים זיהו את הכתב, התנפלו עליו, היכו אותו וגרמו לחבלות בראשו, בצווארו וברגליו.

גם כתב ‘כאן חדשות’, איתי שיקמן, הותקף אמש ליד ביתו של מרן הגר”ח קניבסקי בבני ברק, בעת שדיווח בשידור חי על שמחת בית השואבה.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פסיכים
    08/10/2020 22:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. את זה מועצת העיתונות אני מבין למה התקשורת בישראל נמצאת בכזה שפל.
    מדובר בחבורת מגלומניים שרואים רק עצמם, להם מותר להסית חופשי נגד הציבור החרדי ואין פוצה פה, אבל לחרדים אסור להביע מאחה על הרשעות שלהם?! (וזאת מבלי שאני מצדיק את האלימות)
    פסיכים ענקיים. תמשיכו כך, סופם של כל בעלי השגעון גדלות להתרסק מעצמם על סלע המציאות