ח”כ פינדרוס על פרופ’ רביד: ‘כנראה פתח ב’קריירה’ של השנאת החרדים’

בראיון לרשת ב' אמר ח"כ יצחק פינדרוס: "נכון שבציבור החרדי יש 'מכחישי קורונה' ואנרכיסטים, אבל 90 אחוז מבתי הכנסת נסגרו" • על פרופ' רביד: "מתפעל מיהודי בגיל 80 שפותח קריירה כה 'מפוארת' בגיל הזה, באמצעות מתקפה חריפה על הציבור החרדי"
חרדים 10
כ' תשרי התשפ"א / 08.10.2020 14:28

ח”כ יצחק פינדרוס התייחס בצהרים (חמישי) בראיון לרשת ב, להתבטאויותיו של פרופ’ מוטי רביד – שהתפטר מראשות בית החולים מעייני הישועה בבני ברק –  וטען כי רביד פתח ב’קריירה’ חדשה של העצמת השנאת המגזר החרדי.

“אני מתפעל מיהודי בגיל 80 שפותח קריירה כה ‘מפוארת’ בגיל הזה, באמצעות מתקפה חריפה על הציבור החרדי”, אמר פינדרוס. “מניח שכשהוא אמר את הדברים למרות שהוא עומד בראשות בית חולים חרדי בעיר חרדים – הוא לקח בחשבון שזה יוביל לפיטורים והוא כנראה פתח ב’קריירה’ אלטרנטיבית”.

פינדרוס התייחס למניעים שעמדו מאחורי הראיון ולהתפטרות שבאה אחריה: “כשסמנכ”ל תנובה תוקף את תנובה בכלי התקשורת, אני מניח שחברי הדירקטוריון יראה לו את הדרך החוצה. אם יש לו ביקורת – הוא יכול להשמיע אותה במקומות הנכונים, הוא מכיר את כל בתי הרבנים בעיר. הוא לא תייר שעכשיו הגיע לעיר. גם לי יש ביקורת ואני יודע בדיוק היכן להביע אותה”.

הוא הוסיף: “נחשוב יחד: האם דבריו שלכאורה באות לשפר ולתקן את דרכי אותם עשרה אחוז שלא מקפידים על הכללים – הפעם יקפידו בעקבות דבריו או היא רק תיצור התססה?”

פינדרוס טוען כי 90% מכלל בתי הכנסת ברחבי הארץ סגורים. “לעצם העניין, נכון שבציבור החרדי יש ‘מכחישי קורונה’ ואנרכיסטים, אבל 90 אחוז מבתי הכנסת נסגרו כבר לפני שבועיים, לפני שהממשלה נתנה הוראה לסגור את בתי הכנסת. בתוך עמי אני יושב, אני מסתובב בחוץ ואני רואה את זה.

“נתוני הבדיקות בבני ברק ירדו אתמול ב-50%, גם בירושלים אנחנו רואים ירידה משמעותית באחוז הבדיקות החיוביות, הרבה יותר מהיחס הארצי. הירידה אינה מספיקה. חובה להקפיד על הכללים, חובה לשמור ריחוק חברתי, לא להתקהל במבנים סגורים, אנחנו נמצאים בתוך מחלה. אבל הציבור החרדי חי בצפיפות, היא יותר צפופה מעזה”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קריירה?
    08/10/2020 21:13
    מעניין
  1. הוא ראה את תוצאות ההשתוללות על בסיס יומיומי וחוסר היכולת של המשמעת העצמית. נכון שהוא הכליל וברור שהביקורת שלו אינה מוצדקת, אבל את ההשלכות של חוסר האכפתיות והאחריות הוא ראה בימים שלאחר מכן בבית החולים. אז מה לכם כי תלינו עליו, הוא לגמרי צודק בעניין של פורעי חוק ולא מצליח להבין למה התפטר, כן היה מועיל אם היה מסייג את דבריו לקהילות ספציפיות ולא משליך את מילותיו כלפי כלל המגזר

  2. פינדרוס איך אתה מסביר את הוראות רבני ק"ק בני ברק בקשר לשימחת תורה?
    08/10/2020 22:19
    אזרח
  3. פרופ’ מוטי רביד צודק במאה אחוז.יותר מאשר פרופ מוטי רביד צריך את מעייני הישועה מעייני הישועה צריך את פרופ’ מוטי רביד.מקווה שעידכנתם את הרב קנייבסקי שהינו חבר בדירקטריון מעייני הישועה במה שקורה