שוטרים פשטו על חפציבה ושלפו שניים מתוקפי החייל ועיתונאים

שני חשודים - בני 16 ושנות ה-20, היו מעורבים בתקיפת החייל ותקיפת צוות תקשורת • במהלך הפשיטה החלה במקום הפרת סדר, תוך ניסיונות להפריע לשוטרים: הכוחות הדפו את הפורעים והחשודים הועברו לחקירה • במהלך הפעילות, נגרם נזק לניידת
חיים טוויל
כ' תשרי התשפ"א / 08.10.2020 11:54

במהלך הלילה פשטו כוחות משטרה על שכונת חפציבה בבית שמש ועצרו שני חשודים, שעל פי החשד היו מעורבים בימים האחרונים בתקיפת חייל וצוות תקשורת בעיר בית שמש.

תקיפת החייל. צילום: יעקב לדרמן

כפי שדווח בחרדים 10, ביום שלישי נחסמה דרכו של חייל שהגיע לשכונה והוא הותקף. אתמול הותקף צוות תקשורת שהגיע לשכונה.

בעקבות האירועים נפתחה חקירה מהירה, אותרו שני חשודים – בני 16 ושנות ה-20, שעל פי החשד היו מעורבים באירוע עם החייל, והחשוד בשנות ה-20 קשור, על פי החשד, גם באירוע התקיפה כלפי צוות התקשורת.

במהלך פעילות השוטרים, החלה במקום הפרת סדר, תוך ניסיונות להפריע לשוטרים. הכוחות הדפו את הפורעים והחשודים הועברו לחקירה.

במהלך הפעילות, נגרם נזק לניידת.

ראש עיריית בית שמש ד”ר עליזה בלוך , סגני ראש העיר, ראשי הסיעות וחברי המועצה גינו ביום שלישי במשותף את תקיפת החייל: “זהו מעשה אלימות פסול מכל וכול. בעיר בית שמש קיים שיתוף פעולה יוצא דופן בין ארגוני החסד, פיקוד העורף ועיריית בית שמש. לא ניתן לקיצוניים לפגוע במרקם המשותף”.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, קרא להתייחס בחומרה ולמצות את הדין עם הפורעים שיידו היום אבנים על חייל צה”ל בבית שמש.

“מבחינתי למצות את הדין משמע לכלוא את התוקפים בכלא לחודשים רבים. לא רק שהתוקפים לא משרתים ותורמים למדינה, הם גם מרשים לעצמם לתקוף ולהסית נגד אלו שכן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות