‘להזכירך, ארנק’: ח”כ של גנץ לעג לביבי – ובליכוד הגיבו: “צאו כבר”

ח"כ רם שפע תקף בצורה משפילה את ראש הממשלה: "כנראה שבגלל שאין לך ארנק אתה לא מבין שתקציב זה עניין קריטי. יאללה, שחרר אותנו מציוצים מביכים" • זוהר: "מסוג הרגעים בהם אני מתבייש להיות יו״ר הקואליציה המיותרת הזו" • קרעי: "הם מתדרדרים לאשפתות. למיץ של הזבל"
אריה ריבקינד
כ' תשרי התשפ"א / 08.10.2020 02:45

חבר הכנסת רם שפע ממפלגת כחול לבן צייץ הערב (רביעי) ציוץ הלועג לראש הממשלה בנימין נתניהו.

“כחול לבן מנסים להיחלץ מקריסה” מול “ביבי בפאניקה”: קרב התקציב

“נתניהו”, צייץ יו”ר ועדת החינוך של הכנסת, ותייג את נתניהו. “כנראה שבגלל שאין לך ארנק אתה לא מבין שתקציב זה עניין קריטי שהאזרחים זקוקים לו.

“יאללה, שחרר אותנו מציוצים מביכים ותנסה להיזכר שפעם, לפני שנים רבות, עוד היה אכפת לך מהציבור, לפחות קצת”.

ח”כ שפע צירף תמונה של ארנק – וכתב לנתניהו: “בתמונה: להזכירך, ארנק”.

חברי הכנסת מהליכוד יצאו מיד למתקפה והשיבו אש, בעוד ח”כים מהאופוזיציה קראו לשפע, החבר בקואליציה, לשתף פעולה עם הצעת אי האמון,  ביום שני.

יו”ר הקואליציה מיקי זוהר הגיב: “אחרי שהצביע בניגוד לעמדת הקואליציה בעניין חוק ההפגנות, כך בוחר להתבטא ח״כ רם שפע – יו״ר ועדת החינוך, כחבר בקואליציה שלנו עם כחול לבן”.

זוהר קרא ללכת לבחירות בהקדם האפשרי: “לא סתם אני חוזר ואומר שיש לפרק אותה בהקדם וללכת לציבור שיכריע. זה מסוג הרגעים בהם אני מתבייש להיות היו״ר של הקואליציה המיותרת הזו”.

אריאל קלנר מהליכוד הגיב: “רם היקר, כנראה שבגלל שהמפלגה שלך בחרה לברוח מכל עיסוק בקורונה ורק לתקוע מקלות בגלגלי הממשלה, אתם מאיימים בבחירות בעת חירום. יאללה, שחררו אותנו כבר מאיומים מטופשים והפגנות אנארכיסטיות שמובלות ע”י גזענים פרבילגים. נסו להיזכר שפעם, לא כל כך מזמן, סיפרתם לנו ש’ישראל לפני הכל'”.

גם ח”כ שלמה קרעי הגיב: “רם מסכן. לא מוצא את עצמו בין ההשתלטות של ניסנקורן והאנרכיה של חיימוביץ’. אז מה עושים? מתדרדרים לאשפתות. למיץ של הזבל. תתבייש לך. צאו כבר מהממשלה הזו ותניחו לעם ישראל לנפשו”.

מיקי לוי מיש עתיד צייץ: “רם יקר. לציץ זה נהדר. מה עם הביצוע. איך תצביע ביום שני בהצעת החוק הקונסטרוקטיבית להחלפת הממשלה, אני מנחש שתצביע עם הממשלה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פוליטי
    08/10/2020 12:40
    שילו
  1. שפע בטוח אין לך את זה במוח הצר שלך אם נניח את המוח שלך בפיסטוק יש לנו רעשן לפורים

  2. למושחת מבלפור אין ארנק.חי על חשבונינו.מה לא נכון בדברים שנאמרו?האמת כואבת לליכודניקים
    08/10/2020 13:41
    אביחי בן צרויה המואבי
  3. האמת כואבת אבל זה כניראה נכון.והמלחכי פינכה כועסים כשאומרים להם את האמת.המושחת מבלפור צריך לצאת לניבצרות מיד ליפני שלא נוכל לתקן את נזקיו הרבים.נאחז בקרנות המזבח.לחקור מיד את פרשת הצוללות והפגיעה החמורה בביטחון המדינה.