איך הגיבו בליכוד על ‘סקר הקריסה’, ומה התוצאות בסקר ‘דיירקט פולט’

בליכוד מזכירים סקר משנת : "אנחנו כבר רגילים לכך שתקשורת השמאל מנפחת את בנט כדי להוריד את ראש הממשלה" • שלמה קרעי: "העם יודע מי עושה יח"צ על גבו" • שלמה פילבר: "מספר דו-ספרתי של מתלבטים משני צידי המפה"
אריה ריבקינד
י"ט תשרי התשפ"א / 06.10.2020 22:58

בליכוד הגיבו הערב (שלישי) על תוצאות סקר המנדטים של חדשות 12, המעיד על קריסת הליכוד בראשות נתניהו וזינוק ימינה בראשות בנט – וטוענים: מדובר בניסיון לפגוע בליכוד, כפי שנעשה גם בעבר.

בציוץ בחשבון הטוויטר של המפלגה הובא צילום מסך מכתבה שפורסמה בערוץ 7 בחודש נובמבר 2014, אשר דיווחה על סקר לפיו הליכוד מקבל 20 מנדטים ואילו מפלגת הבית היהודי, אז בראשותו של נפתלי בנט, מקבלת 19 מנדטים.

“איך זה נגמר בסוף כולם יודעים: אנחנו כבר רגילים לכך שתקשורת השמאל מנפחת את בנט כדי להוריד את ראש הממשלה נתניהו והליכוד. גם הפעם זה לא יצליח”, נכתב בציוץ.

ח”כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב לתוצאות הסקר, והעריך כי התוצאות ישתנו בקרוב.

“אני מעריך שבקרוב בעז”ה, יחד עם תוצאות המאבק בקורונה בעקבות הפעולות שראש הממשלה מוביל, בד בבד עם מאבק עיקש על עקרונותינו בכנסת, הליכוד יחזור להיות חזק גם בסקרים”, אמר.

לדבריו, “העם יודע מי פעל למענו בעשור האחרון והביא את ישראל להישגים חסרי תקדים, ומי עושה יח”צ על גבו. את הממשלה הזו יש לפרק בכל מקרה”.

שלמה פילבר, הבעלים של מכון ‘דיירקט פולס’ צייץ הערב: “רק לפני שלושה שבועות – (נצח במושגי ישראל), יפעת שאשא קיבלה 8 מנדטים והליכוד 26 – בסקר חדשות 12. היום לקח בנט 4, שנים לפיד, ו-2 חזרו לכחולבן.

“זה רק מצביע על הפריכות והתזזיתיות של מספר דו-ספרתי של מתלבטים משני צידי המפה, (חלקם הגדול מאוכזבי מדיניות הקורונה) שטרם החליטו מה באמת יצביעו”.

גם ‘דיירקט פולט’ פרסם הערב סקר מנדטים, כולל האופציה להתמודדות רשימת חולדאי-אייזנקוט ובלעדיה.

ואלו היו התוצאות (להגדלה – לחצו על תמונה):

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות