מי ההורים של הילדים האלה? צפו: קיצונים תוקפים חייל בבית שמש

חייל צה"ל שנקלע ברכבו לשכונת חפציבה בבית שמש, הותקף בקללות ובאבנים על ידי קבוצה של נערים וילדים חרדים קיצוניים • ליברמן: "להתייחס בחומרה ולמצות את הדין עם הפורעים. מבחינתי למצות את הדין משמע לכלוא את התוקפים בכלא לחודשים רבים" • 3 נעצרו במהומות שהיו בשכונה
חיים טוויל • צילום:יעקב לדרמן
י"ח תשרי התשפ"א / 06.10.2020 17:50

צילום: יעקב לדרמן

חייל צה”ל שנקלע היום (שלישי) ברכבו לשכונת חפציבה בעיר בית שמש, הותקף בקללות ובאבנים על ידי קבוצה של נערים וילדים חרדים קיצוניים.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, קרא להתייחס בחומרה ולמצות את הדין עם הפורעים שיידו היום אבנים על חייל צה”ל בבית שמש.

“מבחינתי למצות את הדין משמע לכלוא את התוקפים בכלא לחודשים רבים. לא רק שהתוקפים לא משרתים ותורמים למדינה, הם גם מרשים לעצמם לתקוף ולהסית נגד אלו שכן”, צייץ ליברמן.

ראש עיריית בית שמש ד”ר עליזה בלוך , סגני ראש העיר, ראשי הסיעות וחברי המועצה גינו במשותף את תקיפת החייל.

“זהו מעשה אלימות פסול מכל וכול. בעיר בית שמש קיים שיתוף פעולה יוצא דופן בין ארגוני החסד, פיקוד העורף ועיריית בית שמש. לא ניתן לקיצוניים לפגוע במרקם המשותף”, נאמר בהודעה.

האירוע שתועד מגיע על רקע מתיחות קשה בין המגזר החרדי ובין גורמי אכיפת החוק על רקע הפרות תקנות הקורונה בקרב חלקים במגזר החרדי.

היום התפתחו מהומות ברחוב בן איש חי בבית שמש, לאחר שניידת משטרה הגיעה לסוכה של בית כנסת, והשוטרים החלו לתשאל אנשים מדוע הם ללא מסכה.

ילדים התקהלו והניידת עזבה את המקום.

“אחרי כמה דקות חזרו 3 ניידות, ורצו לזהות אנשים עם פרטים כדי לתת דוחות”, מספר עד ראייה. “בשלב זה החלה אלימות מצד שני הצדדים, כאשר כמה אנשים הצליחו לברוח מהניידות. הניידות הותקפו והכוחות יצאו רגלי.

מהמשטרה נמסר: “במהלך פעילות אכיפת התקנות בשכונת חפציבה בית שמש החלה במקום הפרת סדר שכללה ידוי אבנים וחפצים שונים לעבר השוטרים שפעלו במקום ונגרם נזק למספר ניידות

“במהלך הפעילות אל מול מפרי הסדר נעצרו 3 חשודים שהועברו לחקירה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרדים
    06/10/2020 20:04
    מירוש
  1. חילול השם עצום