ליברמן על הלוויית הרבי מפיטסבורג: “יריקה בפרצוף של המדינה”

אריה ריבקינד
|
י"ז תשרי התשפ"א / 05.10.2020 15:28
יו”ר ישראל ביתנו הציג תמונה מהאלפים שהשתתפו בהלוויית הרבי מפיטסבורג זצ”ל ותקף: ”מופתעים? גם אני לא. התמונות שאנחנו רואים מבטאות יריקה בפרצוף של מדינה שלמה. המגזר החרדי מנסה להגיע לחסינות עדר בגלל ממשלת היעדר והכניעה של ביבי והרזרבי למפלגות החרדיות’

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, פרסם בפייסבוק תמונה בה נראים אלפי חסידים משתתפים בהלוויתו של האדמו”ר מפיטסבורג זצ”ל בעיר אשדוד – ומתקהלים בניגוד להנחיות הבריאות.

”מופתעים? גם אני לא”, כתב ליברמן. ”התמונות שאנחנו רואים מבטאות יריקה בפרצוף של מדינה שלמה. המגזר החרדי מנסה להגיע לחסינות עדר בגלל ממשלת היעדר והכניעה של ביבי והרזרבי למפלגות החרדיות”.

לדברי ליברמן, ”היעדר הנהגה, היעדר תקציב, היעדר החלטות, היעדר מדיניות, היעדר אכיפה, בשעת מלחמה צריך לקחת אחריות ולא להתנער ממנה בכל הזדמנות אפשרית.

”כדי לשקם את הבריאות והכלכלה ולסיים את הסגר בהקדם, נתניהו והמפלגות החרדיות חייבים לעבור לספסלי האופוזיציה. ויפה שעה אחת קודם”, הוסיף יו”ר ישראל ביתנו.

אלפי חסידים ותושבי אשדוד הגיעו היום ללוות את האדמו”ר מפיטסבורג באשדוד, שנפטר הלילה בגיל 64 לאחר שנדבק בקורונה.

האלפים התקהלו ליד בית המדרש הגדול בקריית פיטסבורג ובבית העלמין, בניגוד לתקנות הבריאות.

המשטרה ניסתה להכיל את האירוע ולא פיזרה את קהל האלפים, אולם, בעת שהמיטה עשתה את דרכה לעבר בית העלמין, פעלו שוטרים באלימות כלפי המשתתפים בהלוויה – כולל ילדים קטנים.

צילום: מוטי זילברברג