הילד שנפגע מהדלי התלונן במח”ש • אמו, שיינדי: ‘אנו לא נגד המשטרה’

שיינדי, אמו של הילד: "כל מי שראה את הסרטון ראה שהוא הלך בשלום. הוא בסדר עכשיו. לי היה יותר קשה כי לא ידעתי כלום" • בית הכנסת בבני ברק שסביבו התפתחו אתמול מהומות נפתח שוב כבר במהלך הלילה
חיים טוויל
י"ז תשרי התשפ"א / 05.10.2020 13:42

הנער בן ה-13 ששוטר השליך עליו דלי במהלך העימותים שהתרחשו אתמול בביתר עילית, הגיש הבוקר (שני) תלונה במח”ש.

שיינדי, אמו של הנער שהתטרפה אליו בהגשת התלונה, סיפרה לאסף ליברמן וקלמן ליבסקינד ברשת ב’: “כל מי שראה את הסרטון ראה שהוא הלך בשלום. הוא בסדר עכשיו. לי היה יותר קשה כי לא ידעתי כלום. אנחנו לא נגד המשטרה או המדינה, לא עושים פוליטיקה. אנחנו משפחה רגילה”.

חיים ולדר אמר בתכנית: “אם אתה אוכף חוק זה חייב להיות אצל כולם. למה לא עוצרים את בלפור? אנשים לא פראיירים, החרדים הם ישראלים. הם מרגישים פראיירים”.

ולדר הודה: “יש הדבקה בציבור החרדי אבל מקרי המוות במספר נמוך כי מדובר בחיסון עדר של צעירים. אנחנו יודעים לשמור על עצמנו. חרדים נפטרים כמו חילונים ולא יותר. למה לוקחים רק את החרדים כשעיר לעזאזל? למה לא עוצרים הכול?”.

סגן ניצב הוד לוי, מפקד תחנת מסובים במשטרה, אמר ברשת ב’: “הקהילה החרדית טובה וממושמעת, אבל כמו בכל קהילה גם שם יש קבוצות קטנות שפחות ממושמעות ופחות מקבלות עליהן את תקנות החירום. האכיפה בבני ברק שיוויונית”.

וידאו: כאן חדשות

בתוך כך, בבני ברק ממשיכים לזלזל בהנחיות משרד הבריאות: עשרות אנשים התפללו היום בבית הכנסת פועלי אגודת ישראל ברחוב הרב דסלר בבני ברק.

אתמול התרחשו המהומות  מחוץ לבית הכנסת, לאחר שהמשטרה פשטה על בית הכנסת וסגרה אותו. אלא שכבר במהלך הלילה המתפללים פתחו אותו מחדש ושבו להתפלל בתוכו.

הלילה נעצרו  18 בני אדם  בחשד להפרות סדר בעימותים שהתפתחו בין כוחות משטרה לקיצוניים סמוך לרחוב שבטי ישראל בירושלים.

שני שוטרים נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי ונזק נגרם לכמה ניידות וכלי רכב פרטיים.

באחד הסרטונים תועד מעצר של מפגין, בעל צרכים מיוחדים. כעבור זמן מה הוא שוחרר על ידי השוטרים, לאחר שאנשים במקום הסבירו להם כי הוא נער ‘מיוחד’.

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש90
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חרף הטעויות שהמשטרה עושה אני לא הייתי מתגאה בבן שמרים מקל על שוטרים
    05/10/2020 13:55
    חרדית שפויה
  1. ובכלל הם נתפסו בקלקלתם כ מפירי הנחיות זאת האמת!!!