מסע הלוויה ב-13:00 באשדוד: המשטרה נערכת בכוחות גדולים

מיטתו של האדמו"ר מפיטסבורג זצ"ל, שנפטר הלילה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, יצאה מבית החולים לניאדו בקרית צאנז לטהרה בבית עלמין חולון • הרבי מצאנז לווה את מיטתו בנתניה • מסע הלוויה יצא מבית מדרשו בקרית פיטסבורג - לחלקת פיטסבורג, בבית העלמין באשדוד I כל הפרטים
יוסף גרינבוים
י"ז תשרי התשפ"א / 05.10.2020 10:37

מיטתו של האדמו”ר מפיטסבורג זצ”ל, שנפטר הלילה לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, יצאה הבוקר (שני) מבית החולים לניאדו בנתניה על ידי מתנדבי זק”א תל אביב, לטהרה בבית עלמין חולון.

בהלוויית האדמו”ר בנתניה השתתף האדמו”ר מצאנז.

המשטרה נערכת לקראת הלווית האדמו”ר, אשר תחל בשעה 13:00 – בכוחות גדולים.

מסע הלוויה ייערך בהתוויית התקנות לשעת חירום ועד סיומו בבית העלמין באשדוד.

וידאו: זקא תל אביב

בחסידות התלבטו היכן לקבור את הרבי: לצד סבו ואביו האדמו”רים זצ”ל הטמונים בהר המנוחות או להכשיר חלקה מיוחדת בבית העלמין באשדוד שם ייטמן הרבי זצ”ל, כפי שהיה רצונו כל השנים.

לבסוף הוחלט כי מסע הלוויה יצא מבית מדרשו בקרית פיטסבורג ברובע ג’, לחלקת פיטסבורג, בבית העלמין באשדוד.

מסע הלוויה יועבר בשידור חי באתר חרדים 10.

“המשטרה קוראת למשתתפים, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על הסדר הציבורי וכן להקפיד על קיום הנחיות משרד הבריאות לעניין נגיף הקורונה במלואן- עטיית מסכות כל העת, איסור התקהלויות ושמירה על מרחק שני מטרים איש מרעהו”, נמסר מהמשטרה.

 

הסדרי תנועה זמניים:

החל מהשעה 12:00 ועד תם הלוויה, ייסגר לתנועת כלי רכב רחוב משה סנה באשדוד.

בשל חסימת הרחוב, ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע למקום החסום וסביבתו, לעשות שימשו בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים. ניתן להסתייע באפליקציית WAZE וכן במוקד המידע של משטרת ישראל 110.

בנוסף יוצבו חסימות הכניסות לאשדוד מכביש 4 וכביש 41 וציבור משתמשי הדרך ייבדק עפ”י תקנות התקש”ח.

“אנו שבים ומדגישים – בימים אלה- התקהלות רבת משתתפים מהווה סכנה ממשית ומיידית לשלום ובריאות הציבור וקוראים לציבור להקפיד הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות וכן לצמצם הגעה – למען בריאותכם ובריאות משפחותיכם”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות